۶ نکته در استفاده از هشتگ hashtag هش تگ ها در سوشیال مارکتینگ – هشتگ


هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ

 

۶ نکته در استفاده از هشتگ hashtag هش تگ ها در سوشیال مارکتینگ – هشتگ چیست

 

هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , ۶ نکته در استفاده از هشتگ hashtag هش تگ ها در سوشیال مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag
هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , ۶ نکته در استفاده از هشتگ hashtag هش تگ ها در سوشیال مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag

بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین ارکان استراتژی بازاریابی اینترنتی هر کسب و کار آنلاینی به شمار می رود و در این بین ، هشتگ ها  Hashtag ها به عنوان ابزار دسته بندی محتوا در شبکه های اجتماعی ، می توانند اشتراک مخاطبان شما را به همراه داشته باشند.

می توانید از هشتگ , hashtag های بسیار موجود استفاده کنید یا اینکه هش تگهای مورد نظر خودتان را بسازید ولی در هر صورت توصیه میکنم نکات زیر را حتماً در زمان استفاده از هش تگ ، هشتگ ها به یاد داشته باشید اما در قدم نخست:

 

چطور از هشتگ ، هش تگ hashtag استفاده کنیم؟

شاید این مهمترین سئوال برای بسیاری باشد ، و پاسخ آن گویای سادگی بیش از حد استفاده از این قابلیت شبکه های اجتماعی است . برای استفاده از هشتگ ها ، هش تگ ها در پست های خود در شبکه های اجتماعی ، کافیست عبارتی که می خواهید در هش تگ ، هشتگ استفاده کنید را پس از علامت # بیاورید . برای مثال هشتگ ، هش تگ بازاریابی را به شکل زیر به پست خود بیافزایید:

#بازاریابی

سیستم شبکه اجتماعی ، به طور اتوماتیک ، عبارت “بازاریابی” را به صفحه هشتگ ، هش تگی به همین نام ، لینک خواهد کرد . اما اگر مثلاً هشتگ ، هش تگ دو بخشی داشتید ، به شکل زیر آن را بیافزایید:

#بازاریابی_اینترنتی

عبارت “بازاریابی اینترنتی” به صورت اتوماتیک به صفحه مربوطه لینک میشود. با این روش، مخاطبین خود را در این دسته هدف قرار میدهید. اما در استفاده ا هشتگ ، هش تگها یک سری نکات وجود دارد که ۶ مورد اصلی در ادامه ذکر میشود:

 

۱. از هشتگ ، هش تگ های کوتاه استفاده کنید!

حتماً متوجه هستید که توییتر فقط به اندازه ۱۴۰ کاراکتر به شما فضا می دهد تا توییت خود را ارسال کرده ، نظر خود را جهانی نمایید ! لذا هرچه هش تگ ، هشتگ کاربردی شما کوتاه تر باشد ، تعداد کاراکترهای بیشتری برای متن توییت در دسترس خواهید داشت.

البته هشتگ ، هش تگ های کوتاه در شبکه های اجتماعی چون گوگل پلاس یا فیس بوک ضروری نیستند چون محدودیتی در تعداد کاراکترهای پستهای ما وجود ندارد اما در این موارد ، بلندی هشتگ ، هش تگ ها میتواند زمینه گیج شدن یوزر را فراهم کند (نسبت به هشتگ ، هش تگهای کوتاه تر)

 

۲. هشتگ ، هش تگهای اختصاصی به کار ببرید

برخی هش تگها بسیار محبوب یا بسیار ناشناخته هستند. در زمان استفاده از هشتگ ، هش تگ Hashtag ها حتماً توجه داشته باشید که انتخاب شما در ارتباط کامل با موضوع پست تان بوده و از محبوبیت مناسبی برخوردار باشد. در این مورد ، دقیقاً حالتی مد نظر است که در انتخاب کلمه کلیدی اصلی سایت لحاظ می شود. نه خیلی محبوب و نه خیلی ناشناخته! مسلماً وقتی هش تگی بسیار محبوب برمیگزینید ، پست شما در میان انبوه پستها گم خواهد شد! و هش تگ کم محبوبیت ، مثل تبلیغات در یک شبکه پربیننده هست وقتی که شبکه برنامه ای پخش نمیکند و در نتیجه مخاطبی ندارد!

 

۳. در مصرف هشتگ Hashtag هش تگ ها صرفه جویی کنید!

توییتهایی که یک یا دو هش تگ دارند، مشارکت بیشتری از آنهایی که سه هش تگ یا بیشتر دارند، به خود میبینند. همچنین به یاد داشته باشید که استفاده زیاد از هش تگها، یکی از روشهای شناخته شده اسپمرهاست. پس در مصرف هشتگ ، هش تگ Hashtag ها صرفه جویی کنید.

 

۴. تگهای محبوب را نربایید (کش نرید!).

شاید ارتباطی بین پست شما و تگهای محبوب و پر سر و صدا وجود داشته باشد ولی سعی کنید از اینها مخصوصاً بحث برانگیزهاشون ، دوری کنید. شاید یوزرها این تگها را به کل نادیده بگیرند و یا با شک و گمان به آنها نگاه کنند که در هر دو حالت ، به ضرر برند شما خواهد بود.

 

۵. تگهای مربوط به کار ببرید!

به این مورد تقریباً اشاره شد. ولی خیلی واضح تر عرض میکنم که تا می توانید هش تگ هایی را انتخاب کنید و به کار بگیرید که دارای ارتباطی کاملاً منطقی با موضوع پست شما داشته باشند در غیر اینصورت شاید یوزر به شما به چشم یک اسپمر بنگرد… .

 

۶. در تمام شبکه ها از هش تگ ، هشتگ ها استفاده کنید اما در تمام شبکه ها هم استفاده نکنید!

نتایج بررسی ها نشان می دهد که استفاده از هش تگ ، هشتگ ها تأثیری بر میزان نمایش پست ها در فیس بوک ندارند و در واقع پست های بدون هش تگ ، هشتگ ، بهتر از هشتگ ، هش تگ دارها عمل میکنند!

در مورد استفاده از هش تگ ، هشتگ ها ، توییتر و اینستاگرام اهداف اصلی ما هستند البته این اصلاً به این معنی نیست که در سایر شبکه های اجتماعی از هشتگ ، هش تگ ها استفاده نکنیم که بیشتر هدف متذکر شدن این نکته است که از فیس بوک زیاد انتظار نداشته باشید در این مورد و البته روی توییتر و اینستاگرام بیشتر برنامه ریزی کنید… .

 

این متن ترجمه ای بود از این منبع .

 

هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ , هشتگ , هش تگ , hashtag , هشتگ چیست؟, هش تگ چیست؟ , سوشیال مارکتینگ , بازاریابی شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی , آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , آموزش سوشیال مارکتینگ , افزایش بازدید سایت , بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی , سوشیال مدیا مارکتینگ

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *