فرمول دو برابر كردن پول – دو برابر شدن پول – چند برابر کردن سرمایه

فرمول دو برابر كردن پول , فرمول دو برابر شدن پول , دو برابر كردن پول , دو برابر شدن پولدو برابر شدن سپرده , چند برابر کردن سرمایه , چند برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن پول در بانک , فرمول دو برابر كردن پول , فرمول دو برابر شدن پول , فرمول دو برابر شدن سپرده , فرمول چند برابر کردن سرمایه , فرمول چند برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن پول در بانک , دو برابر كردن پول , دو برابر شدن پول , چند برابر کردن سرمایه , چند برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن پول در بانک , فرمول دو برابر كردن پول , فرمول دو برابر شدن پول , فرمول دو برابر شدن سپرده , فرمول چند برابر کردن سرمایه , فرمول چند برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن پول در بانک , دو برابر كردن پول , دو برابر شدن پول , دو برابر شدن سپرده , چند برابر کردن سرمایه , چند برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن پول در بانک , فرمول دو برابر كردن پول , فرمول دو برابر شدن پول , فرمول دو برابر شدن سپرده , فرمول چند برابر کردن سرمایه , فرمول چند برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن پول در بانک , دو برابر كردن پول , دو برابر شدن پولدو برابر شدن سپرده , چند برابر کردن سرمایه , چند برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن پول در بانک , فرمول دو برابر كردن پول , فرمول دو برابر شدن پول , فرمول دو برابر شدن سپرده , فرمول چند برابر کردن سرمایه , فرمول چند برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن پول در بانک

 

دو برابر کردن پول - دو برابر شدن پول - فرمول دو برابرکردن پول - دو برابر شدن پول
دو برابر کردن پول – دو برابر شدن پول – فرمول دو برابرکردن پول – دو برابر شدن پول


حدود سالهای ۸۶-۸۷  ، که خیلی دغدغه پول درآوردن و پول دار شدن را داشتم و همیشه سعی می کردم برای پول دار شدن فرمول اختراع کنم. ایده ای به ذهنم رسید. ایده از این قرار بود: میشه با روش دوبرابر کردن پول طی چند مرحله مثلا ۱۲ مرحله میلیاردر شد!

برای شروع ۲۵۰ هزار تومان پول نیاز بود، اونوقت پول اینقدر مثل امروز بی ارزش نبود و برای آزمایش یکی از دوستان را در پروژه درگیر کردم. ۵۰۰ میلیون هم خودش خیلی بود.یادمون نره که در اون زمان با ۵۰۰ میلیون میشد یه آپارتمان شیک و یک ماشین روز خرید. یادش بخیر!

 

فرمول دو برابر کردن پول یا چند برابر کردن سرمایه ایده ای بود که خیلی دوست داشتم اون رو اجرایی کنم که بالاخره آنرا اجرایی کردم و توانستم سرمایه خودم رو از ۱۰ هزار تومان به یک میلیارد تومان تبدیل کنم. تعجب نکنید! منظور من این نیست که ۱۰ هزار تومان رو یه دفعه به یک میلیارد تومان تبدیل کردم… نه اصلا اینطور نیست… من ۱۰ هزار تومان رو با فرمولی که طراحی کردم دو برابر می کردم تا زمانی که به مبلغ دلخواهم که اون زمان یک میلیارد تومان بود رسیدم. یعنی اول ۱۰ هزار تومان رو ۲۰ هزار تومان می کردم بعد ۲۰ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان و همین طور الی آخر.

 

از حدود سالهای ۸۶-۸۷ ، که خیلی دغدغه پول درآوردن و پول دار شدن را داشتم و همیشه سعی می کردم برای پول دار شدن فرمول اختراع کنم. ایده ای به ذهنم رسید. ایده از این قرار بود:

میشه با روش دوبرابر کردن پول طی ۱۲ مرحله میلیاردر شد!

12 مرحله میلیونر شدن - 12 مرحله میلیاردر شدن - دو برابر کردن پول - دو برابر شدن پول - فرمول دو برابرکردن پول - دو برابر شدن پول
۱۲ مرحله میلیونر شدن – ۱۲ مرحله میلیاردر شدن – دو برابر کردن پول – دو برابر شدن پول – فرمول دو برابرکردن پول – دو برابر شدن پول

برای شروع ۲۵۰ هزار تومان پول نیاز بود، اونوقت پول اینقدر مثل امروز بی ارزش نبود و برای آزمایش یکی از دوستان را در پروژه درگیر کردم. ۵۰۰ میلیون هم خودش خیلی بود.یادمون نره که در اون زمان با ۵۰۰ میلیون میشد یه آپارتمان شیک و یک ماشین روز خرید. یادش بخیر!

 

مرحله اول این بود: همه تمرکز باید روی ۲ برابر کردن این پول باشه.یعنی چکار میشه کرد که این پول را ۵۰۰ هزار تومانش کنیم.بشینید و با توجه به امکاناتتون و آشناهاتون دنبال کسب و کاری بگردید که بشه باهاش این کار را کرد. اونوقت ایده هایی مثل فروش سی دی برروی اینترنت، خرید لباس از کیش و فروش توی تهران و شهرستان و چند تا ایده دیگه مطرح شد. هدف فقط درآوردن ۲۵۰ هزار تومان پول بود و نه بیشتر. برای همین نیاز به فکرهای بزرگ نداشتیم.

مرحله دوم : ۵۰۰ هزار تومان سرمایه داریم می خواهیم تبدیلش کنیم به ۱ میلیون تومان. همه تمرکز فقط برروی این موضوعه! شاید مجبور باشیم یک کار جدید انجام بدیم و شاید کار قبلی هنوز جواب بده.

و به همین ترتیب تا برسیم به یک میلیارد تومان!

ما یکسری اصول داشتیم :

۱) هر مرحله کار و روش مخصوص خودش را احتیاج داره. روش تبدیل ۵۰۰ هزار تومان به ۱ میلیون با تبدیل ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون حتماً متفاوته!

۲) در هر مرحله فقط به میزان پول مورد نیاز در همون مرحله فکر می کنیم و روشی را انتخاب می کنیم که در سریعترین زمان ما را به اون برسونه.

۳) شاید در یک مرحله کل پولتون از بین بره. اشکالی نداره.قیمت اون تجربه اینقدر بوده. دوباره از اول شروع می کنیم.

۴) ترجیحاً کاری که می کنیم تجارته! یعنی خرید و فروش! حالا اگر این وسط ارزش افزوده ای هم اضافه کردیم که چه عالی!
بماند که ما اونوقت نتونستیم بعلت گرفتاریهایی که توی شرکت داشتیم اصلاً اینکار را شروع کنیم ولی خوب ایده ، ایده ی جالبی بود.چند وقت پیش دوباره بیاد این ایده افتادم و با کمی جستجو متوجه شدم که شخصی بنام Stuart Goldsmith در سال ۲۰۰۵ هم چنین ایده ای را  تحت همین عنوان یعنی How To Double You Way to a £MILLION in 28 Steps ارائه کرده که خوب خیلی کاملتر و جالب تر بود. توی این نظریه آقای استوارت ، ۱۲ مرحله ما شده ۲۸ مرحله و البته یکسری قوانین هم مانند ما مطرح شده که بسیار جالب است.کتاب آقای استوارت را می توانید از اینجا دانلود کنید.

میلیونر شدن در 28 مرحله - میلیاردر شدن در 28 مرحله - دو برابر کردن پول - دو برابر شدن پول - فرمول دو برابرکردن پول - دو برابر شدن پول
میلیونر شدن در ۲۸ مرحله – میلیاردر شدن در ۲۸ مرحله – دو برابر کردن پول – دو برابر شدن پول – فرمول دو برابرکردن پول – دو برابر شدن پول

 

بازهم در اینترنت چرخی زدم و دیدم دوستانی نظریه ایشون را ترجمه و بومی هم کرده اند. من هنوز معتقدم که این کار شدنی است!

 

در ۲۸ مرحله میلیاردر شوید!

میلیاردر شدن در 28 مرحله - میلیونر شدن در 28 مرحله - دو برابر کردن پول - دو برابر شدن پول - فرمول دو برابرکردن پول - دو برابر شدن پول
میلیاردر شدن در ۲۸ مرحله – میلیونر شدن در ۲۸ مرحله – دو برابر کردن پول – دو برابر شدن پول – فرمول دو برابرکردن پول – دو برابر شدن پول

همیشه انسان‌های هوشمند دنبال راهی هستند تا سریع‌تر به ثروت برسند و به اصطلاح پول و دارایی‌شان را چند برابر کنند. یکبار به بازار بورس هجوم می‌آورند و یکبار به طلا و ملک!
اما در همه این موارد یک عده پیشتاز هستند و بقیه دنباله‌روی آن‌ها! همیشه آدم‌های پیشتاز که ریسک می‌کنند در اطراف خود و توسط اطرافیان به‌خوبی رصد می‌شوند تا هر کاری که می‌کنند و هر جایی که پول‌های خود را سرمایه‌گذاری می‌کنند، بقیه نیز از آنها پیروی کنند.

اما چه نیروی محرکی در این افراد پیشتاز وجود دارد که باعث می‌شود تا همیشه ذهن آنها در پی یافتن راهی جدید برای پول‌درآوردن باشد؟ در این مقاله می‌خواهم راهی را به شما معرفی کنم که مانند یک بازی شیرین می‌تواند نیروی قوی برای رانده شما به سمت پول‌درآوردن باشد

این ایده اولین بار توسط استوارت گلد اسمیت نویسنده کتاب‌های معروف، بین‌المللی و پرفروش ‘The Midas Method’و «هفت راز میلیاردرها» در کتابی با عنوان Double You چگونه در بیست و هشت مرحله و با روش دوبرابر کردن پول به یک میلیون برسیم.

پیشنهاد شد که مورد استقبال خوانندگان نیز قرار گرفت. اما چون همیشه دغدغه‌ام همواره بومی‌سازی این روش‌ها بوده است در سایتم این موضوع را مطرح و با کمک اعضا سعی کردیم تا این روش را ایرانی کنیم که نتیجه آن بسیار جذاب و جالب بود که باعث شد دوره رایگان فرمول دو برابر کردن پول رو برای راهنمایی و آموزش و همچنین یادگیری ایده های جدید بیشتر طراحی کنیم.

ابتدا نکته جالب این روش آن است که نیازی نیست که شما از دارایی قبلی خودتان را (آنچه قبل از این روش به‌دست آورده‌اید.) در این روش استفاده کنید که دلیل آن نیز بالا بردن قدرت ریسک شما در معاملات تجاری است.

روش دو برابر کردن پول چگونه است؟

انسان‌ها ذهن خلاقی دارد. اول کارهای بزرگ در ذهن انسان نمی‌گنجد. مثلا: تبدیل صفر تومان به یک میلیون تومان یا قدم نهادن یک انسان روی کره ماه! در ابتدا غیر ممکن به‌نظر می‌آیند. آن‌قدر بزرگ که فکرش را هم نمی‌توان کرد.

ولی همان طور که یک مهندس نرم‌افزار می‌داند که با تقسیم پروﮊه‌ها به قطعات کوچک به نتیجه خواهد رسید در این روش شما خواهید آموخت که شما باید عملیات را به مراحل کوچک‌تر تقسیم کنید. جمله‌ای معروف می‌گوید که سفر هزار کیلومتری با قدم اول شروع می‌شود.

هر کاری انجام شدنی است اگر به مراحل و گام‌های کوچک تقسیم شود.

مزایای این روش :
۱٫ به شما آموزش شروع از صفر را می‌دهد. هر آدمی می‌تواند به یک میلیارد تومان برسد، مثلا از پدر یا عمه پیرش ارث ببرد. اما این روش کار را از صفر شروع می‌کند و شما در این راه تجربه‌های ارزشمندی به‌دست خواهید آورد.

۲٫  این روش به شما آموزش می‌دهد که پول‌درآوردن فقط از راه ارتباط با مردم، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات است. البته حتما می‌دانید که هر کسی در حال فروش چیزی است. حتی شما که استخدام هستید. شما نیز در حال فروش مهارت‌های خود به رئیس‌تان هستید.

۳٫  برای به‌دست آودن مراحل مختلف ثروت به استراتژی‌ها و روش‌های گوناگونی نیازم دارید. روش تبدیل هزار تومان به ۲ هزار تومان با راهی که برای تبدیل ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان وجود دارد متفاوت است.

۴٫  در این روش قدرت ریسک‌پذیری شما افزایش خواهد یافت. چون حتی یک ریال از پول خودتان در این روش نباید به‌کار گرفته شود و همین موضوع باعث خواهد شد تا قدرت شما در مواجه با کارهای پر خطر افزایش یابد.

۵٫  این روش می‌آموزد که تنها با سخت کار کردن نمی‌توانید از یک مرحله به مرحله بعد رشد کنید و همیشه برای پیشرفت در کارها باید از هوش خود استفاده کنید نه قدرت بازوی خود!

۶٫ و در نهایت در این روش سرگرم‌کننده شما تمام مدت حس خواهید کرد که در یک بازی شرکت داشته‌اید و به شما خواهد آموخت که برای رسیدن به آرزوهای بزرگ باید آن را به کارهای کوچک تقسیم کرد.

۲۸ مرحله‌ای که شما را به ثروت می‌رساند
در ایتدا باید یک ۱۰ تومانی پیدا کنید و آن را طی ۲۸ مرحله دو برابر کنید
مرحله اول : ۱۰×۲=۲۰ تومان
مرحله دوم : ۲۰×۲=۴۰ تومان
مرحله سوم: ۴۰×۲=۸۰ تومان.

مرحله بیست و هشتم : ۶۷۱,۰۸۸,۶۴۰×۲=۱,۳۴۲,۱۷۷,۲۸۰ تومان
یعنی در بیست و هشت مرحله شما به مبلغ عظیمی دست پیدا کرده‌اید.

قوانین را به یاد داشته باشید

در این روش قوانین مهم و جالبی وجود دارد که حتما باید رعایت شود. در این مورد تصور کنید بازی را شروع کرده که در نهایت جایزه هنگفتی نصیب شما خواهد شد. اگر توان رعایت قوانین را ندارید اصلا بازی را شروع نکنید و فقط به نتیجه نهایی فکر کنید. چون پشت هر قانون علتی وجود دارد.

دوره بازی آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت رو هم به همین منظور طراحی کردم که خوشبختانه مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفت و افراد زیادی از موفقیت ها و درآمدهای باور نکردنی ای که فقط از همین بازی یاد گرفته اند برایم حرف می زنند که واقعا خوشحال می شوم که باز هم افرادی هستند که به دنبال موفقیت و ثروت هستند و قدر خودشان را می دانند و می دانند که لیاقت بهترین ها را دارند و بالاخره بهترین ها هم نصیب آنها شد.

در این مراحل «اندوخته» به معنای پولیست که با این روش به‌دست آورده‌اید و «دارایی» آن پولیست که قبلا و خارج از این روش داشته و به‌دست آورده‌اید.

قانون ۱: شما باید ده تومان پیداکنید یا کسی آن را به شما (رایگان) داده باشد. شما برای این کار یک ماه فرصت دارید. اگرچه ممکن است شما در روز اول یا هفته اول این کار را به انجام رسانید. شما نباید از دارایی قبلی خودتان این مقدار را بردارید. البته با این فرض که این مقدار بسیار کم صاحب نداشته باشد یا صاحب آن حتما راضی باشد.

اگر بیشتر از این مقدار نیز به‌دست آوردید به همین ترتیب به مراحل جلوتر و بالاتر خواهید رفت.

قانون۲: شما برای طی هر مرحله فقط باید از اندوخته خود استفاده کنید. از دارایی خود یا حتی از قرض و غیره نباید وارد این اندوخته‌های شما شود

قانون۳: طی ۱۵ مرحله اول شما باید فقط اصل پول‌هایی را که از مراحل قبل به‌دست آورده‌اید به‌کار ببرید. بعد از مرحله ۱۵ به‌دلیل بالا رفتن مبلغ اندوخته و مشکلات نگهداری، این پول نزد بانک نگهداری و کار خرید و فروش توسط چک و غیره می‌تواند انجام گیرد.
هم‌چنین بعد از این مرحله پیشنهاد می‌کنم یک حساب بانکی جداگانه به همین منظور افتتاح کنید.

قانون۴: چنان‌چه پولی بیشتر از مقدار مجاز سیستم به‌دست آوردید «مقدار مازاد را برای خود خرج کنید و فقط مقدار مجاز را به اندوخته خود اضافه کنید. به‌عنوان مثال اگر شما در مرحله ۲۰ باشید و طوری برنامه‌ریزی کرده‌اید که پول بیشتری بدست آورده‌اید باید مبلغ اضافه را خرج کنید و نباید این مقدار پول اضافه را برای راحتی کار با خود به مراحل بعد ببرید.

قانون ۵: چنان‌چه پولی کمتر از مقدار مجاز سیستم به‌دست آوردید، باید تمام اندوخته به‌دست آمده را به‌کار اندازید و پس از سوددهی آن مرحله را پشت سر بگذارید.

به‌طور خلاصه در هر مرحله مجبور نیستید پول خود را فقط طی یک معامله ۲برابر کنید و می‌توانید در هر مرحله چند معامله به‌منظور ۲ برابر کردن اندوخته انجام دهید تا زمانی که موفق به ۲ برابر کردن اندوخته خود شوید.

قانون ۶: شما باید یک دفترچه یادداشت روزانه داشته باشید. از یک دفتر استفاده کنید. هر صفحه برای هر مرحله.در بالای هر ۲۸ صفحه یک عنوان بنویسید و برای تبدیل هر مرحله به مرحله بعدی راه‌ها و ورش‌هایی را پیشنهاد و روی آن کار کنید.
در هر صفحه تاریخ و روش انجام کار در آن مرحله را یادداشت کنید. شما از آن برای برنامه‌ریزی مرحله بعد و ایده‌یابی می‌توانید استفاده کنید.

 قانون۷: قانون شماره ۷ (مهم‌ترین قانون) می‌گوید: نگران این نباشید که مراحل بالاتر چگونه پیش خواهد رفت و فقط روی مرحله جاری متمرکز شوید. فکر کردن به دور دست‌ها شما را ناامید خواهد کرد.

از افکار زیر بپرهیزید: «من میدانم هزار تومان را چگونه به دوهزارتومان تبدیل کنم. اما راه تبدیل کردن صد میلیون تومان را به دویست میلیون تومان نمی‌دانم.»

قانون۸: وقتی پول شما به مقدار قابل توجهی رسید برای رها کردن کار وسوسه خواهید شد. یعنی در مراحل بالاتر که مبلغ اندوخته نیز زیاد خواهد شد شما را دچار وسوسه بزرگی خواهد کرد.
حالا در اینجا سخت‌ترین قانون بیان می‌شود:شما اجازه خرج کردن حتی ۱ ریال از این اندوخته را هم ندارید تا زمانی که پول شما در بانک به یک میلیارد تومان برسد. پس از آن شما صاحب تمام آن پول خواهد بود.
سخت‌ترین قانون همین قانون شماره ۸ است همیشه زمانی که مبلغ زیادی را داشته باشید پی در پی وسوسه خواهید شد تا پول را خرج کنید و آن‌چه را که دل‌تان می‌خواهد برای خودتان بخرید.

قانون ۹:یک قانون سخت دیگر: شما اجازه منتقل کردن پولی که از راه‌های دیگر غیر از این سیستم به‌دست آمده، به درون این سیستم را ندارید. برای پشت سر گذاشتن هر مرحله باید به‌جای کارکردن یا حتی استخدام شخصی، فقط داد و ستد کنید.
ممکن است شما مهارت‌های دیگری غیر از حرفه معمول خودتان داشته باشید. ولی هم‌اکنون به شما یادآوری می‌کنم که محدودیت‌های زیادی برای استفاده از این روش وجود دارد. پس کار مطلقا نه، فقط تجارت.

قانون ۱۰: شما اجازه استفاده از منابعی را که پنهان هستند ندارید، تنها اندوخته را در نظر داشته باشید.

یک سری ملزومات مانند کامپیوتر ، دستگاه فاکس، ماشین و غیره که شما آنها را خریده‌اید در صورتی قابل استفاده هستند که بعد از اتمام مرحله مربوطه چیزی از ارزش آن‌ها کاسته نشود. هم‌چنین اجازه استفاده از ابزار و ملزوماتی را که بخشی از کار فعلی شما را تشکیل می‌دهد ندارید. چون بهای آن توسط سیستم پرداخت نشده است بلکه با استفاده از درآمدی خریداری شده‌اند که از کار فعلی شما به‌دست آمده است. مانند استفاده از ماشینی که کرایه آن را از سیستم پرداخت نکرده باشید.

استفاده از ماشینی که در حال حاضر دارید یا کپی‌کردن ۱۰٫۰۰۰ برگ با استفاده از دستگاه‌های موجود در اداره و از این قبیل در حقیقت منابعی هستند که شما از خارج سیستم وارد کرده اید.

سیستم دوبرابر سازی، یک سیستم مستقل و بدون هیچ گونه وابستگی به کار فعلی یا سایر روش‌های پول‌سازی شما است.

قانون ۱۱: این قانون مثل بازی مار و پله است. اگر شما در یک مرحله سوختید باید به مرحله ای برگردید که پول شما به اندازه پول همان مرحله باشد و دوباره ازمرحله‌ای که در آن سقوط کرده‌اید شروع به‌کار کنید. برای مثال شما در مرحله‌ای هستید که قصد دارید ۱۰ هزارتومان را به ۲۰ هزارتومان برسانید.اگر در این هنگام جنسی را به مبلغ ۵ هزارتومان به‌قصد فروش خریده باشید و در این کار ضرر کرده و کل مبلغ ۵ هزار تومان را از دست بدهید فقط ۵ هزارتومان برای شما می‌ماند. در این وضعیت شما به مرحله قبل سقوط کرده‌اید و باید دوباره از آن‌جا شروع به‌کار کنید.

 قانون ۱۲: شما باید تلاش‌تان را بالا ببرید. برای مثال می‌توانید یک‌سری مواد خام به مبلغ ۲۰ هزارتومان توسط اندوخته خریداری کرده باشید و سپس با یک سری عملیاتی که روی آن‌ها انجام میدهید آن‌ها را ۴۰ هزارتومان بفروشید.شما به این طریق خیلی سریع موانع را پشت سر خواهید گذاشت و این درس بزرگی است. شما به‌وسیله کاری که به صورت عادی و معمولی‌ست پولدار نخواهید شد.

قانون۱۳: و اما قانونی که برای تمامی مراحل جواب می‌دهد: «از اندوخته خود برای بالا بردن ارزش افزوده کالا‌ها استفاده کنید و سپس آن‌ها را با قیمت بالاتر بفروشید.» با کمی تعمق می‌توان به مفهوم آن پی برد. این کلید موفقیت شماست و اتفاقا این اصل مهم پشت پرده تمامی شرکت‌ها چه کوچک و چه بزرگ روی کره خاکی است.

لطفا این ۲۸ مرحله را روی کاغذ بنویسید یا جدولی در ورد یا اکسل تشکیل دهید. در هرمرحله روش هایی را پیشنهاد و موانع را پشت سر بگذارید.

باید عنوان کنم که این روش تنها بهانه‌ایست برای فکر کردن، پیشتاز بودن و خطر پذیری در کسب درآمد. وگرنه نباید انتظار داشت که با یک نسخه می‌توان میلیاردر شد.

 

در دوره رایگان فرمول دو برابر کردن پول علاوه بر آموزش فرمول دو برابر شدن پول به طور مفصل روش های دیگر فرمول دو برابر شدن پول و افزایش درآمد و سرمایه مثل سود مرکب ، قاعده ۸۶ و… نیز آموزش داده میشه که با کمک این آموزش ها خیلی سریع تر از زمانی که من شروع کردم می توانید پول خودتان را دو تا چند برابر کنید چون اون موقع امکاناتی نداشتم و علاوه بر این کسی نبود جواب سوالاتم رو بده یا حداقل چیزهایی روازش یاد بگیرم.

 

فرمول دو برابر كردن پول , فرمول دو برابر شدن پول , دو برابر كردن پول , دو برابر شدن پولدو برابر شدن سپرده , چند برابر کردن سرمایه , چند برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن پول در بانک , فرمول دو برابر كردن پول , فرمول دو برابر شدن پول , فرمول دو برابر شدن سپرده , فرمول چند برابر کردن سرمایه , فرمول چند برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن پول در بانک , دو برابر كردن پول , دو برابر شدن پول , چند برابر کردن سرمایه , چند برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن پول در بانک , فرمول دو برابر كردن پول , فرمول دو برابر شدن پول , فرمول دو برابر شدن سپرده , فرمول چند برابر کردن سرمایه , فرمول چند برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن پول در بانک , دو برابر كردن پول , دو برابر شدن پول , دو برابر شدن سپرده , چند برابر کردن سرمایه , چند برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن پول در بانک , فرمول دو برابر كردن پول , فرمول دو برابر شدن پول , فرمول دو برابر شدن سپرده , فرمول چند برابر کردن سرمایه , فرمول چند برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن پول در بانک , دو برابر كردن پول , دو برابر شدن پولدو برابر شدن سپرده , چند برابر کردن سرمایه , چند برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن سرمایه , دو برابر شدن پول در بانک , فرمول دو برابر كردن پول , فرمول دو برابر شدن پول , فرمول دو برابر شدن سپرده , فرمول چند برابر کردن سرمایه , فرمول چند برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن سرمایه , فرمول دو برابر شدن پول در بانک

One comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *