۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر اسکریپت همکاری در فروش همکاری در فروش

اسکریپت همکاری در فروش , سیستم همکاری در فروش , راه اندازی سیستم همکاری در فروش , بیزینس همکاری در فروش , دانلود اسکریپت رایگان همکاری در فروش , affiliate marketing , بیزینس آنلاین , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت تجاری , کسب و کار اینترنتی , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر , اسکریپت همکاری در فروش , سیستم همکاری در فروش , راه اندازی سیستم همکاری در فروش , بیزینس همکاری در فروش , دانلود اسکریپت رایگان همکاری در فروش , affiliate marketing , بیزینس آنلاین , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت تجاری , کسب و کار اینترنتی , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر , اسکریپت همکاری در فروش , سیستم همکاری در فروش , راه اندازی سیستم همکاری در فروش , بیزینس همکاری در فروش , دانلود اسکریپت رایگان همکاری در فروش , affiliate marketing , بیزینس آنلاین , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت تجاری , کسب و کار اینترنتی , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر , اسکریپت همکاری در فروش , سیستم همکاری در فروش , راه اندازی سیستم همکاری در فروش , بیزینس همکاری در فروش , دانلود اسکریپت رایگان همکاری در فروش , affiliate marketing , بیزینس آنلاین , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت تجاری , کسب و کار اینترنتی , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر , اسکریپت همکاری در فروش , سیستم همکاری در فروش , راه اندازی سیستم همکاری در فروش , بیزینس همکاری در فروش , دانلود اسکریپت رایگان همکاری در فروش , affiliate marketing , بیزینس آنلاین , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت تجاری , کسب و کار اینترنتی , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر , اسکریپت همکاری در فروش , سیستم همکاری در فروش , راه اندازی سیستم همکاری در فروش , بیزینس همکاری در فروش , دانلود اسکریپت رایگان همکاری در فروش , affiliate marketing , بیزینس آنلاین , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت تجاری , کسب و کار اینترنتی , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر , اسکریپت همکاری در فروش , سیستم همکاری در فروش , راه اندازی سیستم همکاری در فروش , بیزینس همکاری در فروش , دانلود اسکریپت رایگان همکاری در فروش , affiliate marketing , بیزینس آنلاین , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت تجاری , کسب و کار اینترنتی , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر , اسکریپت همکاری در فروش , سیستم همکاری در فروش , راه اندازی سیستم همکاری در فروش , بیزینس همکاری در فروش , دانلود اسکریپت رایگان همکاری در فروش , affiliate marketing , بیزینس آنلاین , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت تجاری , کسب و کار اینترنتی , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر

 

۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر – اسکریپت همکاری در فروش – همکاری در فروش

 

اسکریپت همکاری در فروش , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر , اسکریپت همکاری در فروش
اسکریپت همکاری در فروش , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر , اسکریپت همکاری در فروش

تب داغ راه اندازی سیستم همکاری در فروش هنوز هم رواج دارد و به این سادگیها هم فروکش نخواهد کرد ! رویای کسب درآمد بالا با سرمایه کم و در مدت زمان اندک ، چیزی نیست که به این راحتی ها دست از سر کم تجربه ترها بردارد مخصوصاً وقتی عده ای سودجو ، این رویا را تقویت میکنند… .

البته هرگز منکر پتانسیل بسیار بالای همکاری در فروش (affiliate marketing) چه در کسب درآمد مدیر سیستم چه برای تبلیغات و برندینگ محصولات و سرویسهای مختلف نشده ، نمیشوم و نخواهم شد اما این را نیز از یاد نخواهم برد که رویای یک شبه ثروتمند شدن با راه اندازی یک سیستم همکاری در فروش به دنبال خرید یک اسکریپت ، دروغی سودجویانه بیش نیست!

در این پست، با معرفی ۵ اسکریپت برتر و عموماً اوپن سورس همکاری در فروش ، دیدی تازه نسبت به خرید اسکریپتهای موجود در بازار به شما خواهم داد که باعث می شود در مدیریت سرمایه خود همچنین بررسی پیشنهادهای وسوسه کننده فروشنده های مختلف ، دقت بیشتری به خرج دهید… . البته این نکته را فراموش نکنید که اینها همگی نسخه های اصلی اسکریپتها هستند و بدون ترجمه فارسی و در صورت تمایل به استفاده (پس از اینکه به رایگان تست کردید و مطمئن شدید) ، می بایست آنها را ترجمه و بومی سازی بفرمایید که با هزینه کم توسط افراد بسیار در وب فارسی قابل انجام است.

 

۱. eLitius.com

  1. قابلیت سفارشی سازی کامل
  2. پشتیبانی از smarty در طراحی قالبها
  3. صد در صد رایگان از نصب تا زاه اندازی و استفاده مادام العمر!
  4. آپدیتهای دائمی رایگان به همراه ساپورت رایگان
  5. بدون محدودیت در تعداد بازاریاب ها و همکاران.
  6. سازگاری با تمام اسکریپتهای فروشگاه ساز و سرویسهای پرداخت آنلاین
  7. امکان تعریف پورسانت برای هر محصول به صورت جداگانه یا برای گروههای مختلف محصولات.
  8. بخش تاریخچه تراکنش ها
  9. امکان ویرایش ساختار ایمیلهای ارسالی
  10. بدون محدودیت در تعداد بنرها و لینکهای تبلیغاتی
  11. به روش پرداخت پیش فرض: چک، انتقال بانکی و paypal (که برای زبان فارسی بدون شک نیاز به ادیت خواهد داشت.)
  12. ارائه آمار و اطلاعات مختلف درباره بازاریاب ها ، فروش و ترافیک سایت
  13. بخش مخصوصا گزارش دهی برای بازاریاب ها
  14. و … . برای مطالعه کامل ویژگیها می توانید به این صفحه مراجعه کنید ؛ توصیه می کنم پس از دانلود ، نصب و استفاده نمایید تا با وِیژگی های مناسب اسکریپت همکاری در فروش به صورت کامل آشنا شوید.

 

۲. affiliatesforall.org

  1. یک اسکریپت رایگان و اوپن سورس منتشر شده تحت گنو ۳.
  2. امکان سفارشی سازی کامل با توجه به نیازهای شما.
  3. امکان تنظیم عمر کوکی ها
  4. امکان تعریف پورسانت ثابت یا درصدی
  5. امکان تعیین اینکه پورسانت فقط برای خرید اول مشتری پرداخت شود یا مادام العمر!
  6. امکان تنظیم ارسال ایمیل برای سفارشت جدید و پورسانتهای تأیید شده.
  7. انواع گزارشات برای بازاریاب ها.
  8. سازگار با مجنتو.
  9. محیط کاربری بسیار ساده و حرفه ای.
  10. صد در صد رایگان از نصب تا زاه اندازی و استفاده مادام العمر!

 

۳. jam.jrox.com

پس از کلیک روی لینک فوق و باز شدن سایت، سمت راست در قسمت download now for free فیلدها را تکمیل نمایید تا بتوانید نسخه رایگان این اسکریپت را دانلود کرده و تست بفرمایید. در نسخه رایگان تعداد بازاریابها به ۵۰ عدد محدود است و صرفاً مناسب تست می باشد.

پس از تست و در صورت تمایل ، خواهید توانست با قیمت ۱۷۹ دلار (در زمان نوشتن این مطلب) لایسنس مادام العمر اسکریپت را تهیه کنید تا محدودیت تعداد بازاریاب ها برداشته شود . توجه داشته باشید با خرید این لایسنس ، از یک سال پشتیبانی کامل در کنار حذف لینک کپی رایت سازنده اسکریپت ، بهره مند خواهید شد.

مقایسه قیمت و امکانات با نمونه های داخلی را از یاد نبرید… .

 

۴. iDevAffiliate

یک اسکریپت خارق العاده!

  1. انواع ابزارهای تبلیغاتی برای بکارگیری توسط بازاریابها شامل:
    – بنر
    – تبلیغات متنی
    – لینک تبلیغاتی
    – صفحات html کامل
    – ایمیلهای تبلیغاتی آماده
    – بروشورهای پی دی اف
    – ویدئو ها
    – و …
  2. امکان پرداخت کمیسیون ثابت برای هر فروش یا درصد به ازای هر فروش
  3. امکان پرداخت به ازای هر کلیک
  4. امکان پرداخت به ازای فعالیت کاربر در سایت (مثل ثبت نام در سایت یا هر کار دیگر که به شما کمک می کند مثلاً به ازای خرید یک کتاب x تومان پرداخت داشته باشید و به ازای ثبت نام کاربر در خبرنامه سایت فروشنده کتاب که با شما همکاری میکند ؛ y تومان!)
  5. پشتیبانی از پرداختهای چند سطحی به بازاریاب ها
  6. انواع گزارشها به بازاریاب ها
  7. انواع گزارشها به مدیریت سیستم
  8. امکان خروجی گرفتن از گزارشات به صورت csv یا فایل excel
  9. معرفی بازاریاب های برتر که می تواند برای اهدا پاداش به آنها، راهنمای شما باشد.
  10. و …

در این مورد، پس از بررسی دمو آنلاین در این آدرس ، میتوانید نسبت به تهیه نسخه مورد نظر خود اقدام بفرمایید که در زمان نوشتن این مطلب ، گران ترین نسخه ، ۳۹۹.۹۹ دلار قیمت داشت و ارزانترین نسخه، ۱۴۹.۹۹ دلار . این اسکریپت روی هاست خود شما نصب و ارائه میشود.

 

۵. postaffiliatepro

این گزینه و idevaffiliate که در شماره ۴ معرفی شد ، محبوب ترین و بهترین اسکریپت های راه اندازی سیستم همکاری در فروش شناخته می شوند (با توجه به آنچه در سایت ها و انجمن های گوناگون بحث شده است).

  1. این اسکریپت قابلیت خرید و پرداخت به صورت ماهانه نیز دارد که از ماهی ۲۹$ شروع میشود اما در این حالت، اسکریپت روی سرورهای خود فروشنده نصب میشود نه سرور شما.
  2. پشتیبانی مادام العمر
  3. با ۱۶ زبان ارائه شده است و به راحتی قابل ترجمه نیز هست!
  4. قالبهای متعدد و بسیار حرفه ای برای پنل مدیریت و پنل بازاریاب ها در اختیار شماست.
  5. امکان پرداخت پورسانت به چند سطح از بازاریابها (هر بازاریاب میتواند بازاریاب جذب کند و بابت فروشهای وی، پورسانت دریافت نماید.)
  6. امکان عضویت فروشندگان مختلف وجود دارد!
  7. امکان پرداخت همزمان پورسانتهای بازاریابان.
  8. محیط کاربری به شدت یوزر فرندلی و ساده.
  9. امکان تعریف حالتهای متنوع برای پرداخت پورسانت بازاریابها
  10. امکان پرداخت پورسانت برای محصولاتی که دوره پرداخت دارند مثلاً برای هاستینگی که ماهیانه هزینه دریافت میکند یا برای حق عضویت یک سایت… .
  11. انواع و اقسام ابزارهای تبلیغاتی برای بازاریابها
  12. انواع گزارشها در دسترس شما خواهد بود.
  13. و … که میتوانید لیست تمام ویژگیها را در این صفحه ببینید.

ارزانترین نسخه قابل ارائه روی سرور شما از این اسکریپت، در زمان نوشتن این مطلب ، ۲۹۷$ با سایر امکانات و خدمات ضروری قیمت دارد. میتوانید از این لینک این نسخه را بررسی نمایید.

———————————————

خب با توجه به آنچه گذشت ، حداقل هایی از اسکریپت های همکاری در فروش در ذهن ها ساخته شد که با قیمتهای خیلی کمتر و حتی رایگان در دسترسند! (البته مشکل فقط نیاز به فارسی سازی است وگرنه در سایر موارد ، بدون نیاز به هیچ تعللی ، انتخاب این گزینه ها اولویت خواهد داشت!).

انتخاب اسکریپت مناسب برای استارت بیزینس همکاری در فروش یکی از مواردی است که بر موفقیت آن تأثیر مستقیم خواهد گذاشت. توصیه من به دوستانی که قصد راه اندازی یک سیستم همکاری در فروش جدید را دارند این است که تا جایی که جا دارد ، از نسخه های رایگان برای کسب تجربه استفاده کنند و اگر نیاز به توسعه داشت ، روی آنها فکر کنند تا اینکه بدون تست و صرفاً بر اساس تبلیغات و در بسیاری موارد، چرب زبانی های عده ای سودجو ، مبادرت به خرید یک اسکریپت نموده و فعالیت خود را آغاز کنند.

به عنوان آخرین نکته ؛ در اجرای یک پروژه تحت وب ، همیشه برنامه نویسی اختصاصی حداکثر انعطاف پذیری را به شما خواهد داد. پس اگر برای حرفه ای شدن برنامه ریزی جدی دارید ، بررسی امکانات و نیازهای خود را بر اساس برنامه هایتان اولویت بدانید سپس برای اجرا ، یک تیم برنامه نویسی مناسب را استخدام بفرمایید.

این اسکریپت ها ، بر اساس آنچه تولید کنندگانش نوشته اند ، انتخاب شده و جستجو در سایر سایت ها و انجمن ها ، نشان از رضایت نسبی از اینها داشته و شخصاً هیچ یک را به طور کامل تست نکرده ام . اما نکته مشترک تمام اینها این است که در صورت نیاز به امکانات بیشتر ، خود توسعه دهنده به سرعت سرویس مورد نیاز را ارائه میدهد.

 

اسکریپت همکاری در فروش , سیستم همکاری در فروش , راه اندازی سیستم همکاری در فروش , بیزینس همکاری در فروش , دانلود اسکریپت رایگان همکاری در فروش , affiliate marketing , بیزینس آنلاین , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت تجاری , کسب و کار اینترنتی , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر , اسکریپت همکاری در فروش , سیستم همکاری در فروش , راه اندازی سیستم همکاری در فروش , بیزینس همکاری در فروش , دانلود اسکریپت رایگان همکاری در فروش , affiliate marketing , بیزینس آنلاین , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت تجاری , کسب و کار اینترنتی , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر , اسکریپت همکاری در فروش , سیستم همکاری در فروش , راه اندازی سیستم همکاری در فروش , بیزینس همکاری در فروش , دانلود اسکریپت رایگان همکاری در فروش , affiliate marketing , بیزینس آنلاین , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت تجاری , کسب و کار اینترنتی , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر , اسکریپت همکاری در فروش , سیستم همکاری در فروش , راه اندازی سیستم همکاری در فروش , بیزینس همکاری در فروش , دانلود اسکریپت رایگان همکاری در فروش , affiliate marketing , بیزینس آنلاین , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت تجاری , کسب و کار اینترنتی , ۵ اسکریپت همکاری در فروش برتر

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *