دوره ی بازی آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت

کارخانه تبدیل ایده به ثروت , کارخانه تبدیل ایده به پول , کارخانه تبدیل فکر به ثروت , کارخانه تبدیل ایده , دوره ی بازی آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت

 

مطلب زیر ورژن قدیمی دوره بازی آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت می باشد .

چگونه یک ماشین پولسازی بسازیم؟
چگونه یک ماشین پولسازی بسازیم؟

برای دریافت نسخه ی جدید معرفی بازی کارخانه تبدیل ایده به ثروت ، می توانید از این لینک استفاده نمایید . همچنین برای اطلاع از اخبار جدید  بازی کارخانه تبدیل ایده به ثروت اینجا رو دنبال کنید .

معرفی دوره بازی آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت را با توضیحات کامل می توانید از لینک های زیر دریافت کنید .

ایده اولیه بازی کارخانه تبدیل ایده به ثروت – دانلود رایگان فایل صوتی

مفاهیم کلی و اهمیت بازی کارخانه تبدیل ایده به ثروت – دانلود فایل صوتی

حد نصاب نفرات شرکت کننده در بازی ۱۰۰ نفر است . برای ثبت نام در بازی کارخانه تبدیل ایده به ثروت ، فرم ثبت نام را از اینجا دریافت کنید . فرم را پر نمایید و برای ما ارسال کنید . برای دانلود فرم ثبت نام فقط کافیست روی لینک یا عکس فرم ثبت نام کلیک کنید و در صفحه جدید چند ثانیه صبر کنید و سپس روی رد کردن تبلیغ یا skip ads در بالای صفحه کلیک کنید. سپس فرم ثبت نام را با کلیک روی دانلود کم سرعت دانلود کنید.

فرم ثبت نام
فرم ثبت نام

دوره بازی آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت ، یک رویداد اینترنتی که در آن شما یاد می گیرید که چگونه ماشین پولسازی خود را بسازید . کارخانه تبدیل ایده به ثروت ، سیستمی است که ایده ها را به ثروت تبدیل می کند .

شما بازی می کنید . لذت می برید و یاد می گیرید ایده های خود را تجاری کنید و استارتاپ خود را داشته باشید .

بازی کارخانه تبدیل ایده به ثروت از چند بخش تشکیل شده است :

۴ گام بازی کارخانه تبدیل ایده به ثروت
۴ گام بازی کارخانه تبدیل ایده به ثروت

اگر می خواهید تفریح کنید و یک رویداد پر هیجان رو تجربه کنید و در عین حال ایده های خودتون رو تبدیل به استارتاپ کنید ، به بازی کارخانه تبدیل ایده به ثروت ، خوش آمدید !!!

 

دوره ی بازی- آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت (ورژن قدیمی)

دوره بازی- آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت
دوره بازی- آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت

همه ی ما ایده هایی داریم که دوست داریم اونها رو اجرا کنیم و مهم تر اینکه ازشون پول دربیاریم . اما گاهی اوقات نمیدونیم باید از کجا شروع کنیم و چه کارهایی لازمه انجام بدیم . گاهی اوقات هم تا یه جاهایی پیش میریم ولی وسط کار ، رها می کنیم یا پروژه شکست می خوره . چند وقتی هست که کلاس های کارآفرینی خسته کننده و طولانی مدت باب شده و یا همایش هایی که انرژی و جووش مال یک روزه و بعد تموم میشه .

ما میگیم به جای یاد گرفتن تئوری های بازاریابی اساتید غربی در کلاس های درس خسته کننده ، باید از خونه بیای بیرون و یه چیزی بفروشی تا یاد بگیری . البته صد در صد آموزش ، لازمه ی موفقیت ماست ولی آموزش کاربردی و بومی . یعنی چیزهایی که لازم داری رو یاد بگیری نه سرفصل های کتاب های قطور فروش که هرگز مورد استفاده عملی شما در ایران قرار نخواهد گرفت .

از طرفی واقعیت اینه که یه سری ویژگی ها مثل عدم ریسک پذیری ، ترس از شکست ، تنبلی ، سرزنش دیگران و … نمیزاره ما حرکتی انجام بدیم و ایده مون رو تجاری کنیم . گاهی این مشکل درونی ، با توهم نبود سرمایه گذار ما رو فلج میکنه و نمیزاره ادامه بدیم .

ما طی چند سال اخیر ، چندین بار در کسب و کارهای مختلف شکست خوردیم و راه های مختلف رو امتحان کردیم . به این نتیجه رسیدیم که برای اینکه بتونیم به موفقیت برسیم ، باید آموزش ، تجربه و تمرین عملی ، عشق و علاقه به کار و لذت و سرگرمی رو با هم ترکیب کنیم و با ایده مون زندگی کنیم و ازش لذت ببریم اما در مسیر درست . یعنی به جای اینکه فقط رو هوا باشیم و خیال پردازی کنیم ، پا مون روی زمین سفت باشه . در نتیجه مدلی طراحی کنیم که «دوره ی بازی آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت» نام گذاری شد .

 

دوره ی بازی- آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت چیه ؟

یک دوره ی آموزشی اینترنتی و یک بازی عملی است . این بازی ۱۰ مرحله دارد و در ۱۰ هفته برگزار می شود . در هر مرحله از بازی اطلاعات و آموزش های مورد نیاز به شما داده می شود و شما یک هفته زمان دارید تا این مرحله از بازی را با موفقیت به اتمام رسانده و به مرحله بعدی بروید . واقعیت این است که اطلاعات زیاد و آموزش های متنوع که به درد شما نمیخورد ، نه تنها برای شما مفید نیست بلکه مغز شما رو از چیزهایی که الان بهش نیاز ندارید ، پر می کنه . تمرکز شما را از بین برده و مانع موفقیت شما می شود . شما در هر مرحله ، باید فقط و فقط آموزش های مورد نیاز آن مرحله را دریافت کرده و تمام تمرکز خود را برای اجرای عملی آن بگذارید .

مراحل اولیه این بازی به صورت انفرادی است و بر روی تقویت توانایی های فردی شما تمرکز داره اما به تدریج بقیه ی مراحل به صورت یک بازی گروهی و Team Work اجرا می شود .

 

هدف دوره چیه ؟

هدف ما این است که تولید ثروت از طریق بازی و خلاقیت را به شما آموزش دهیم و به شما کمک کنیم که ایده های خود را به ثروت تبدیل کنید . شما کارخانه تبدیل فکر به ثروت هستید ! اما این کارخانه فقط در درون برخی از مردم فعال است و حتی برخی از وجود آن هم بی اطلاع هستند. این کارخانه در درون خیلی از ما بی استفاده و بی رونق است و سالها است که خاک می خورد .

انسان موجود خارق العاده ای است که دارای توانایی ها ، پتانسیل ها و انرژی های بی نظیری است . اما ما آدم ها معمولأ تا پایان عمر خود هیچ استفاده ای از آن نمی کنیم و حتی بسیاری از آنها را نمی شناسیم . به عنوان مثال ما در حالت عادی به زور پیاده روی می کنیم ولی وقتی یه گرگ دنبال ما باشد ، می تونیم با سرعت شگفت انگیز چند کیلومتر در ساعت بدویم .

یا ما در تمام عمر ، از یکی از نیمکره های مغز خود بیشتر استفاده می کنیم ، در صورتی که اگر از دو نیمکره ی مغز به یک اندازه استفاده کنیم ، به یک نابغه ی خارق العاده تبدیل می شویم .

ما این امکان هستیم که شما استعدادهای خود را شکوفا کرده به بهره برداری برسانید.

اما هر بازی ای ، یک جایزه دارد . این بازی طوری طراحی شده است که شما بتوانید در مرحله آخر با تلاش خود و پیاده سازی ایده های خود ، یک میلیون تومان پول کسب کنید .

 

چطوری برگزار میشه ؟

ابتدا از همه ی افراد شرکت کننده در دوره ، تست های شخصیت ، رغبت سنجی و … گرفته می شود تا بتوانید استعداد های پنهان ، مهارت ها و توانایی های خود را شناسایی کنید و بفهمید برای چه کاری ساخته شدید .

سپس بر اساس تیپ های شخصیتی و توانمندی ها گروه بندی می شوید (تیم سازی). این دوره در ۱۰ جلسه ی سه ساعته برگزار می شود ولی آموزش و ارتباط مربی و هنرجو ، در طول هفته و حتی بعد از دوره ادامه خواهد داشت . هر مرحله از بازی ، آموزش ها ، قوانین و مقررات و دستور العمل خاص خود را دارد و بر اساس اهداف خاصی طراحی شده است . به طوری که شما را هم از نظر شخصیتی ، هم از نظر خلاقیت و هم از نظر دانش و مهارت کسب و کار رشد دهد .

در هر مرحله ویدیوهایی برای شما قرار داده می شود . شما این ویدیوی آموزشی را دانلود می کنید و می بینید و یک هفته زمان دارید تا این مرحله ی بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید . این بازی انفرادی نیست شما در هر لحظه می توانید با مربی خود و دیگر شرکت کنندگان ارتباط داشته باشید ، با هم گفتگو و تبادل نظر داشته باشید و سوالات خود را مطرح نمایید .

به جز چند مرحله اول ، در بقیه ی مراحل باید یک پروژه را به صورت تیمی انجام دهید و به مرحله ی نهایی برسانید .

 

چی یاد می گیریم ؟

  • یاد می گیریم که چطوری کارخانه ی تولید فکر و تولید اطلاعات و تولید ایده را در ذهن خود فعال کنیم .
  • با روش های خلاقیت و ایده پردازی آشنا شده و در جلسات طوفان فکری شرکت می کنیم .
  • ایده های خیلی کوچک و ساده را با کمک هم اجرا کرده و به درآمدزایی می رسانیم . هرچند درآمد به دست آمده کم و ناچیز باشد ، ما با این کار ریسک پذیری ، تحمل ابهام ، تحمل نه شنیدن ، غلبه بر غرور کاذب ، اعتماد به نفس ، شجاعت شروع کار و … را تمرین می کنیم .
  • با مفاهیم نوآوری در خدمات و سرویس دیزاین آشنا می شویم .
  • چند ایده ی خوب و درآمدزا را از بین ده ها ایده ، انتخاب می کنیم و بر اساس توانمندی های افراد ، تیم بندی می شویم و به صورت گروهی ایده را اجرا می کنیم .
  • برای ایده های خود ، طرح کسب و کار (BP) می نویسیم .
  • با مفاهیم Lean Startup و MVP آشنا می شویم .
  • برای ایده های خود نیازسنجی و بازارسنجی انجام می دهیم .
  • یاد می گیریم که چگونه با استفاده از وردپرس یا جوملا در عرض نیم ساعت ، برای نمایش ایده ی خود سایت طراحی کنیم .
  • یاد می گیریم چگونه کارهای یک هفته را در یک روز انجام دهیم . چگونه بازدهی کاری خود را چند برابر کنیم و از پتانسیل های درونی خود بهتر استفاده کنیم .
  • یاد می گیریم چطور استعدادهای پنهان خود را شکوفا کنیم و چطور از پتانسیل های نیمکره ی راست و چپ مغز مان بیشتر استفاده کنیم .
  • یاد می گیریم چگونه با متدولوژی چابک (Agile) و اسکرام (Scrum) راحت تر و سریع تر ایده های خود را پیاده سازی کرده و به نتیجه ی نهایی برسانیم .
  • یاد می گیریم چگونه با همکاری و تعاون ، در کارهایی که بلد نیستیم از انرژی ، دانش و تجربه دیگران استفاده کنیم . (مذاکره ، دعوت به همکاری ، تیم سازی) و چگونه ابزارها و افرادی که می توانند به ما کمک کنند را پیدا کنیم .
  • یاد می گیریم چگونه طرح بازاریابی و فروش بنویسیم و برای این کار استراتژی تعیین کنیم .
  • نه تنها با روش های نوین بازاریابی و فروش آنلاین و آفلاین آشنا می شویم، بلکه در عمل و به صورت کاربردی از آنها استفاده می کنیم و به عنوان یک نمونه ، محصول خود را می فروشیم .

 

این دوره به درد کیا میخوره ؟

  • اگر هیچ ایده ای در ذهن ندارید ولی با انرژی هستید و می خواهید کار جدیدی انجام بدید .
  • اگر ایده ای در ذهن دارید و می خواهید آن را پیاده سازی کنید و درآمد کسب کنید .
  • اگر دانشجو هستید و می خواهید با فکرتون درآمد کسب کنید .
  • اگر فارغ التحصیل هستید و در جستجوی کار هستید .
  • اگر مشتاق راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی هستید، ولی نمی دانید از کجا شروع کنید؟
  • یا نمی توانید ایده خود را سر و سامان دهید؟ فکر می کنید که توانایی و مهارتی ندارید؟ رفتن به کلاس برایتان مشکل است؟
  • اگر در اجرایی کردن ایده یا کسب درآمد از اون ناکام بودید و شکست خوردید .

این دوره برای شما است .

 

کیا بی خیال شن ؟

افرادی که …

  • اراده و تصمیم اجرایی کردن ایده شون رو ندارن.
  • همیشه خسته و بی حال هستن و انرژی لازم برای اجرایی کردن ایده شون رو ندارن.
  • تمایلی به مشارکت در بحث ها ندارن و همیشه تماشاچی هستن.
  • همیشه منتظر شنبه هستن که کاری رو شروع کنن .
  • زیادی منفی باف هستن و قبل از شروع هر کاری ، خودشون رو شکست خورده فرض میکنن.

لطفا بی خیال این دوره بشن .

 

من کارمندم ، وقت می کنم ؟

شما با روزی ۲ ساعت وقت گذاشتن می تونید مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید .از طرفی کار تیمی یعنی به جای اینکه یک نفر ۱۰۰% وقت و انرژی بگذارد و کار را انجام دهد ، ۵ نفر ۲۰% انرژی می گذارند و هم کار را با بهترین کیفیت انجام می دهند ، هم از کار لذت می برند و خوشحال هستند و هم درآمد کسب می کنند .

بر اساس قانون ۲۰ – ۸۰ ، ۲۰ درصد کارها هستند که ۸۰ درصد بازدهی دارند و بیشتر درآمدهای شما از آنجا تأمین می شود . این دوره به شما بینشی می دهد که ممکن است پس از مدتی کار کارمندی خود را رها کرده و به کارآفرینی و کسب و کار شخصی خود بپردازید .

 

شرکت در این دوره چه مزایایی داره ؟

  1. غیر حضوری است یعنی از محل کار، منزل و هر کجا که هستید می‌توانید در این دوره شرکت کنید.
  2. بومی است یعنی برنامه‌ها متناسب با شرایط کسب و کارهای خانگی اینترنتی در ایران هستند.
  3. عملی است یعنی فراگیر از روز اول مشغول فعالیت‌های اجرایی می‌شود. آموزش مطالب تئوری فقط به اندازه نیاز آن هم در هنگام انجام کار ارائه می‌گردد.
  4. آفلاین است یعنی لازم نیست راس یک ساعت مشخص به اینترنت وصل شده، در کلاس حاضر باشید. فقط کافیست طبق برنامه عمل کنید.
  5. بدون ریسک است یعنی ۳ جلسه‌ اول فرصت دارید در صورت عدم رضایت از دوره انصراف دهید و ۱۰۰% از شهریه پرداخت شده را پس بگیرید .
تضمین بازپرداخت 100% هزینه در صورت عدم رضایت
تضمین بازپرداخت ۱۰۰% هزینه در صورت عدم رضایت
  1. از تخفیف برای دوره های بعدی ؛ همایش کارخانه تبدیل ایده به ثروت و همه ی محصولات ارائه شده از طرف ما ، بهره مند خواهید شد .
  2. بعد از پایان دوره نیز ما پاسخگوی سوالات شما از طریق سایت خواهیم بود .

 

این دوره آموزشی ، چه تفاوتی با دوره های دیگه داره ؟

  • آموزش به صورت عملی است و فراتر از آن یک بازی جذاب است . ما اعتقاد داریم در حین آموزش و کار ، باید بهمون خوش بگذره وگرنه چه کاریه !
  • آموزش ها در زندگی روزمره ی ما هم کاربرد داره و در هر شغلی که باشیم ما رو ارتقا میده.
  • یکی از چیزهای مهمی که در این دوره یاد می گیریم اینه که چطوری سیستمی بسازیم که بدون حضور ما هم پول در بیاره . سیستم پولساز یعنی پول درآوردن به ازای خواب . یعنی زمان بیشتری بزاریم و شاید دیرتر به نتیجه برسیم ولی سیستمی میسازیم که اگر خودمون هم نبودیم برامون پول در بیاره .
  • این بازی محدود به این ۱۰ جلسه نیست و اگر الگو رو یاد بگیرید ، می تونید این بازی رو تا آخر عمر با گروه های دیگه ادامه بدید .

 

برای شرکت در این دوره به چه چیز هایی نیاز دارم؟

– تصمیم قاطع برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی

– وقت آزاد حداقل روزی ۲ ساعت

– دسترسی به اینترنت ایمیل

 

دوره کی و کجا برگزار میشه و چقدر هزینه داره ؟

این دوره شامل ۱۰ جلسه ۳ ساعته است که در ۱۰ هفته و به صورت اینترنتی برگزار میشه و شما می تونید از طریق اینترنت در دوره شرکت کنید .

البته احتمالأ بنا به نظر دوستان یک یا چند جلسه حضوری هم داریم که به تکمیل آموزش کمک میکنه .

میزان سرمایه گذاری روی خودتان به صورت نقدی : ۱۹۰ هزار تومان (البته ببخشید که به جای تخفیف ۱۰۰ هزار تومان گرانتر شده است ، به خاطر ثبت نام رایگان در دوره بازی آموزشی کارخانه تبدیل ایده و فکر به ثروت و دوره رایگان بازی آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت و فکر به ثروت استقبال بیش از حدی شد و برای کاهش هزینه ها مجبور به افزایش قیمت شدیم. چنانچه بازهم استقبال بشه احتمال افزایش قیمت مثل قبل به ۲۴۵ هزار تومان خواهد بود چون خیلی ها از تخفیف استفاده می کنند. شما هم برای گرفتن تخفیف می توانید این دوره را به دوستان و آشنایان خودتان معرفی کنید و به آنها بگویید که در فرم ثبت نام در قسمت نحوه آشنایی با بازی کارخانه تبدیل ایده به ثروت بنویسند توسط یکی از شرکت کننده ها و نام شما را بنویسند.)

زمان شروع دوره به زودی اعلام خواهد شد .

 

تخفیف داره ؟

  • ۲۵% تخفیف برای ثبت نام ۳ نفر به بالا. (فرقی نمی کنه اعضای خانوادتون باشن یا دوستان تون یا آشنایان تون یا…)
  • اگر کسی با معرفی شما ثبت نام کنه ، ۱۰% تخفیف برای شما منظور خواهد شد .
  • اگر در دوره های قبلی ما شرکت کرده باشید ، ۵۰% تخفیف برای شما منظور خواهد شد .
  • هر چقدر تعداد افراد شرکت کننده بیشتر باشد ، هزینه ی دوره (برای همه ی شرکت کنندگان) کاهش پیدا خواهد کرد .

 

رزرو رایگان دوره

لطفا نام و مشخصات تون (ایمیل و شماره تلفن) رو در قسمت نظرات مطلب ثبت نام دوره بازی کارخانه تبدیل فکر و ایده به پول و ثروت شروع شد یا دوره رایگان بازی کارخانه تبدیل ایده و فکر به پول و ثروت شروع شد برای ما بنویسید (مشخصات شما جهت حفظ حریم خصوصی تان منتشر نمی شود) تا ما یه آماری از تعداد افراد علاقه مند به شرکت در دوره داشته باشیم . همچنین اخبار این دوره آموزشی رو به شما اطلاع بدیم . هرچقدر تعداد افراد شرکت کننده در دوره بیشتر باشد ، مطمئنأ هزینه ی دوره کمتر خواهد بود .

 

کارخانه تبدیل ایده به ثروت , کارخانه تبدیل ایده به پول , کارخانه تبدیل فکر به ثروت , کارخانه تبدیل ایده , دوره ی بازی آموزشی کارخانه تبدیل ایده به ثروت

One comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *