رویای کسب درآمد از طریق اینترنت آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد

رویای کسب درآمد از طریق اینترنت آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

رویای کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد اینترنتی رویای کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد اینترنتی رویای کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد اینترنتی

 

 

پول ، money ، اسکناس ، کسب درآمد از طریق اینترنت ، کسب درآمد از اینترنت ، کسب درآمد اینترنتی ، درآمد اینترنتی ، کسب درآمد ، درآمد ، سرمایه ، فروش ، money ، پول
پول ، money ، اسکناس ، کسب درآمد از طریق اینترنت ، کسب درآمد از اینترنت ، کسب درآمد اینترنتی ، درآمد اینترنتی ، کسب درآمد ، درآمد ، سرمایه ، فروش ، money ، پول

در بهبوهه ی اقتصادی جهان و در شرایطی که هر روز صبح باید به انتظار بیکار شدن عده ی زیادی باشیم، رویای کسب درآمد اینترنتی دیگر یک خواب بچه گانه نیست بلکه هر کسی در هر گوشه از جهان با هدف ایجاد امنیت شغلی برای خود و همچنین رسیدن به آرزوهایی که همیشه آنها را محال میدانسته است، به کسب و کار اینترنتی فکر میکند. کسب و کارهایی که می توان آنها را به صورت پاره وقت و در کنار کار اصلی انجام داد حتی بدون هیچ سرمایه اولیه ای!!! چنین سبکی از بیزینس است که به هر کسی جرأت فکر کردن به آرزوهای محال خویش را می دهد.

 

کسب درآمد از طریق اینترنت

 

همان طور که در پاراگراف فوق عرض کردم، شروع کسب درآمد از اینترنت حتی با سرمایه صفر هم امکان پذیر است. برای کسب درآمد اینترنتی نخستین نیاز فرد، یک بلاگ یا سایت است که به لطف پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن آن، سرویسهای رایگان بسیاری بوجود آمده اند که مدیریت بلاگ را برای هر کسی با هر سطحی از سواد فراهم میکنند.

مرحله بعد در راه اندازی کسب و کار اینترنتی، اضافه کردن محتوا به بلاگ است. اینجاست که افراد با اراده از هوس بازانی که به دنبال درآمد راحت و سریع هستند، جدا می شوند. فراهم کردن محتوای باارزش و جدید برای بلاگ شخصی یکی از کارهایی است که باید گفت پایه هر کسب و کار اینترنتی به شمار می رود. اگر داشتن یک وبلاگ کاری است راحت و بدون هزینه، به همان اندازه هم تأمین محتوای مناسب آن بلاگ، سخت و زمان بر است. اما باز هم خبر خوب اینجاست که برای تأمین محتوا هم نیازی به پول خرج کردن نیست.

 

تولید محتوا؛ کابوس رویا پردازان

با توجه به مطالب فوق، شروع کسب درآمد از طریق اینترنت منطقی به نظر می رسد اما اگر قرار باشد که هر کسی صرفاً با داشتن یک بلاگ رایگان بتواند به کسب درآمد بپردازد، دیگر چیزی به نام کار کردن بی معنی می شود! اینجا دقیقاً کابوس رویاپردازان گرامی است: جایی که باید برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند. در بین انبوه درخواستهای مشاوره از زمان راه اندازی mamj.ir , blog.mamj.ir تا به امروز ، کاملاً پی به میزان تلاشی که علاقه مندان به کسب درآمد از اینترنت داشته اند و انرژی که در این راه صرف کرده اند، برده ام. عمده افرادی که درخواست مشاوره داده بودند، به محض اینکه فهمیدند اینترنت راه راحت پول درآوردن نیست، به جرگه مدعیان “درآمد اینترنتی دروغه ” پیوستند.

 

من هم به همه حق میدهم که به دنبال درآمد زیاد باشند اما هرگز نمی توانم به کسی این حق را بدهم که بخواهد بدون زحمت و به قول معروف “مفتی مفتی” پول درآورد! شروع کسب درآمد اینترنتی هیچ هزینه ای ندارد (البته با تخصیص هزینه بخشی از کارها می تواند جلو بیافتد) اما ادامه مسیر نیازمند هزینه کردن است: تخصیص زمان و انرژی. البته در تمام حالات وقتی پول را وارد پروسه بیزینس آنلاین خود میکنیم، به حرفه ای تر کار کردن و درآمد بیشتر کسب کردن بیشتر نزدیک میشویم.

 

خب تا اینجا به غربال مدیران واقعی کسب و کار اینترنتی و رویاپردازان صرف پی بردیم یعنی تأمین محتوانی سایت/ بلاگ.

 

درآمد اینترنتی؛ حقیقتی مهم

اما سئوالی که حتماً در ذهن شما شکل گرفته است: چرا باید این مطالب در قالب یک مقاله نوشته شود؟

 

با گذر زمان و نا امن تر شدن موقعیتهای شغلی افراد مختلف در سازمانهای متفاوت، حرکت یه سمت کسب و کارهای اینترنتی به عنوان یک شغل پاره وقت به شدت افزایش خواهد یافت. د این بین بسیارند افرادی که تصور می کنند اینترنت یک شوخی است که در این شوخی فقط یک سایت برای ثروتمند شدن لازم است. دلیل اصلی نوشتن این مقاله اعلان خطر به همین عزیزان است تا از هدر دادن سرمایه و زمان خود برحذر باشند.

 

هرگز قصد تخریب کاخ آرزوهای این عزیزان را نداشته و ندارم اما خیلی دوستانه به عرض می رسانم که راحت ترین کاهای دنیا همان است که به دستور ئیس و برای حقوق گرفتن از وی انجام می دهید و آنچه که آن را درآمد سریع و راحت می نامند، هرگز در اینترنت و بیزینس های آنلاین یافت نخواهد شد. بهتر است قبل از شروع مسیر ، خوب بدانید که کسب درآمد از اینترنت به هیچ وجه آسان نیست و بر خلاف ظاهرش، زمان می برد و انرژی می طلبد.

 

کلاهبرداریهای اینترنتی؛ زاده ی هوس رانی

 

بحث داغ کلاهبرداری اینترنتی نتیجه همان ذهنیت سریع و راحت ثروتمند شدن است که ذهنیت غالب افرادی که به این سمت می آیند را شکل می دهد. راهها و روشهایی ابداعی که مدعی تبدیل ۱۰۰ تومان به ۱۰۰ میلیون تومان هستند!! و متأسفانه بسیار هم پرطرفدارند چرا که: “مفت باشه، کوفت باشه!”

 

راه اندازی یک سایت یا بلاگ می تواند کاملاً رایگان باشد و اشتیاق سریع ثروتمند شدن هم بسیار فراگیر. با این حساب شعارهایی مثل “کسب درآمد میلیونی از اینترنت” می تواند افراد بسیاری را به خود جذب کند! و این یعنی مدیر سایت یا وبلاگ می تواند خیلی سریع پول کلانی به جیب بزند. همین جا به همه شما خوانندگان عزیز اعلام میکنم که هرگز و هرگز نخواهید توانست از طریق اینترنت و در طول یک شب؛ راه صد ساله را طی کنید. به جرأت میگم میشه در مدت زمان کمتری به رویاها جامه عمل پوشاند اما هرگز نمی توان ظرف یک شب به ثروتهای میلیاردی دست یافت.

 

رویای کسب درآمد از طریق اینترنت را می ستایم اما به همان نسبت هم سریع ثروتمند شدن را نکوهش میکنم چرا که ذهنیتی است بسیار مخرب که می تواند تمام انرژی شما را هدر دهد. پس در کنار جدی گرفتن کسب و کار اینترنتی خود ، تخصیص زمان مفید به آن برای انجام کار مفید را هم فراموش نکنید تا در بیزینس آنلاینتان به موفقیتهای مطلوب دست یابید.

 

رویای کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد اینترنتی رویای کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد اینترنتی رویای کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد اینترنتی

۳ comments

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *