عوامل مؤثر در افزایش بازدید سایت آموزش افزایش بازدید سایت شما افزایش بازدید

عوامل مؤثر در افزایش بازدید سایت آموزش افزایش بازدید سایت شما

عوامل مؤثر در افزایش بازدید سایت آموزش افزایش بازدید سایت ، افزایش بازدید سایت ، افزایش بازدید سایت رایگان افزایش بازدید سایت به صورت رایگان افزایش بازدید سایت در گوگل افزایش بازدید سایت شما افزایش بازدید سایت با نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزار افزایش بازدید سایت وردپرس افزایش بازدید سایت شما تضمینی افزایش بازدید سایت واقعی

 

 

افزایش بازدید سایت ، افزایش ترافیک سایت
افزایش بازدید سایت ، افزایش ترافیک سایت

ترافیک اینترنتی از انسانهایی با خواستها، علایق و اهداف خودشان تشکیل میشود. با استفاده از دو اصل ارزش گذاری و سهولت استفاده به همراه استراتژی های ایجاد ترافیک موثر وارد جریان ترافیک اینترنتی شوید و بازدیدهای سایت یا بلاگ خود را افزایش دهید.

 

نقش مرورگرها در افزایش ترافیک سایت

مرورگر سه قابلیت دارد که ترافیک اینترنتی را کنترل می کند. این سه امکان عبارتند از صفحه خانه (home page)، موارد مورد علاقه (favorites, book marks) و تاریخچه (history). صفحه خانه بسیار اهمیت دارد. این اولین صفحه ایست که وقتی مرورگر خود را باز می کنید مشاهده میکنید. شما در یک روز این صفحه را بارها و بارها میبینید. سازمان های سرویس دهنده اینترنت (ISPs) نرم افزار مشترکین خود را به گونه ای تنظیم میکنند که صفحه سازمان سرویس دهنده به عنوان صفحه خانه مشترک اعمال شود و حتی برخی از صفحه های مورد علاقه او را نیز تنظیم می کنند. اگرچه ممکن است مشترکین سرانجام صفحه خانه خود را تغییر دهند، ISP در ذات خود تاثیر طبیعی خود را در ترافیک اینترنتی دارا است. ISP که همراه امکان دسترسی، محیط دیجیتال وسیع و جامعی ارائه میدهد، تاثیر بسزایی در ترافیک اینترنتی دارد. مانند شرکت AOL. شرکت های نرم افزاری که مرورگر ها را میسازند، میتوانند favorites و book marks از قبل تعیین شده داشته باشند. سیستم های عامل می توانند انتخاب سرویس دهنده اینترنت توسط مصرف کننده را با ساختن نرم افزار مطابق سیستم عامل خودشان کنترل کنند. ( وقتی که پکیج های نرم افزاری از شما می خواهند تا آنها را نرم افزار پیش فرض خود کنید، گویی نبردی در کامپیوتر شما بین پکیج های نرم افزاری در می گیرد). انصاف در این نوع رقابت موضوع اصلی اقدام دپارتمان قضایی بر علیه شرکت مایکروسافت است.

 

امکان تاریخچه یک مرورگر از طرف دیگر احتمال بازگشت شما به صفحه ای که قبلا آنجا بوده اید را بیشتر می کند. این در کنار امکانات دیگر احتمال به دست آوردن ترافیک بیشتر برای صفحه های با ترافیک بالا را بیشتر می کند.

 

نقش انتخاب کاربر در ترافیک اینترنتی

 

وقتی که یک کاربر از امکانات موجود در مرورگر که برای جلب توجه او با هم رقابت می کنند فراتر می رود، دیگر فقط مساله انتخاب او مطرح می شود. کاربران اینترنت میتوانند یک آدرس را تایپ کنند و به صفحه های اینترنتی که از کسی شنیده اند یا از رسانه های دیگر دریافت کرده اند بروند. از آنجا کاربر به احتمال زیاد لینک های متصل به سایتهای مشابه را دنبال میکند. از آنجا که حافظه ها ممکن است ضعیف باشند، اشتباه تایپی رخ میدهد و لینک ها هم ممکن است قدیمی باشند، این پروسه فقط کاربر را منحرف می کند. مساله بعدی که کاربر در وب به دنبال آن می گردد راهی برای پیدا کردن مستقیم موارد مورد علاقه در اینترنت است. موتور های جستجو این عمل را انجام می دهند و محبوبترین سایت های اینترنت هستند.

 

به دلیل وجود موتور های جستجو انتخاب و علاقه کاربران فاکتور مهمی در پراکنده کردن ترافیک بر اساس جمعیت می باشد. به عبارت دیگر بر خلاف رسانه های خبری سنتی، بر اساس علایق افراد ترافیک بین سایت های مختلف تقسیم می شود.

 

۲ ویژگی مهم سایت خوب: ارزشمند و روان بودن

اولین قانون که نشان میدهد مردم چگونه از اینترنت استفاده میکنند این است که «جذاب بودن» یک سایت برای آن ارزش است. یک مقاله در سال ۱۹۹۸ در مجله علوم نشان داد که گردشگران وب درباره ادامه بازدید از یک وب سایت یا لذت بردن از یک سایت مرتبا قضاوت می کنند. دو فاکتور در اینجا وارد بازی می شوند: ارزش صفحه فعلی و تضمین ارزش صفحات آینده سایت. که اگر حتی صفحه فعلی ارزش کمی از لحاظ قابل درک بودن داشته باشد ولی نشانه ای وجود داشته باشد که کیفیت صفحات بعدی بهتر خواهند شد کاربر برای یک یا دو صفحه دیگر نیز در سایت باقی می ماند. اما اگر ارزشی وجود نداشته باشد کاربر سایت را فوراً ترک خواهد کرد. برای همین است که اغلب میشنویم که میگویند «مهم محتوا است». وقتی بخاطر محتوا سایت را ترک می کنند دیگر بر نمیگردند.

 

دومین اصل این است که باید بین سختی استفاده از سایت و پاداشی که کاربر از بازدید سایت نصیبش میشود تعادل وجود داشته باشد. عبارت «روان» برای توصیف وقتی استفاده میشود که کاربر خود را در سایت گم میکند. روان بودن وقتی اتفاق می افتد که کاربر به حدی جذب می شود که زمان و کار فرد بطور موقت اهمیت خود را از دست می دهند. وقتی کاربر از سایت شما لذت میبرد هر کاری که بصورت آنلاین آغاز کرده موقتاً فراموش میشود. وقتی روان بودن اتفاق می افتد رهنمود ها، موانع و اخطار ها متوقف میشوند، و کاربر بیشتر به خرید چیزی که در سایت ارائه شده یا عضویت در سایت علاقمند است. برای اینکه این مساله اتفاق بیفتد باید سایت همزمان جالب و گردش در آن راحت باشد.

روان بودن مفهومی است که هنگام اتقال از سایتی به سایت دیگر نیز کاربرد دارد. بنرها و لینک های متنی باید در محتوای سایت باشد و انتقال روان از یک سایت به دیگری را فراهم کنند تا مؤثر باشند. در غیر این صورت جریان در هم شکسته و سود از بین میرود.

 

عوامل مؤثر در افزایش بازدید سایت آموزش افزایش بازدید سایت افزایش بازدید افزایش ترافیک افزایش بازدید سایت ، افزایش بازدید سایت رایگان افزایش بازدید سایت به صورت رایگان افزایش بازدید سایت در گوگل افزایش بازدید سایت شما افزایش بازدید سایت با نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزار افزایش بازدید سایت وردپرس افزایش بازدید سایت شما تضمینی افزایش بازدید سایت واقعی

One comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *