قوانین و مقررات سایت استاد محمد امین مظلومی جلالی

قوانین و مقررات سایت محمد امین مظلومی جلالی

 

تمامی آموزش ها و خدمات وب سایت محمد امین مظلومی جلالی به آدرس اینترنتی mamj.ir تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لذا تمام کاربران سایت که قصد عضویت یا خرید از سایت را دارند می بایست قبل از عضویت و خرید قوانین زیر را کاملا با دقت مطالعه نمایند و در صورت پذیرش مفاد آن به عضویت در آیند. عضویت در سایت به منزله پذیرش قوانین و قبول موافقنامه قرارداد می باشد. قابل ذکر است که قوانین سایت نیز بسته به شرایط زمانی قابل تغییر خواهند بود . پس در طی دوره عضویت خود به این صفحه مراجعه نمایید تا در صورت عدم رضایت از مفاد آن اقدام به فسخ قرارداد نمایید.

 

قوانین کلی

تمامی کاربرانسایت اعم از بازدیدکننده ، عضو ، خریدار باید به قوانین سایت که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند احترام بگذارند.

کاربران حق استفاده تبلیغاتی از هیچکدام از بخشهای سایت را ندارند.

 

قوانین بخش نظرات مطالب سایت و نقد و بررسی محصولات و دوره های سایت

مدیریت و پشتیبانی وب سایت این اختیار را دارد که نقد و بررسی و نظراتی که حاوی کلمات رکیک ، توهین یا فحاشی باشند را تایید نکنند. بنابراین فقط نظرات ، پیشنهادات و انتقاداتی تایید می شوند که از نظر قوانین (هم قوانین سایت و هم قوانین کشور) مشکلی نداشته باشند.

 

قوانین گارانتی بازگشت وجه

گارانتی بازگشت وجه برای مشتریانی که از طریق اعتبار موجود در پنل کاربری پرداخت را انجام داده باشند ۳۰ روز و برای مشتریانی که از طریق درگاه پرداخت آنلاین خرید کرده باشند ۷ روز می باشد. چنانچه محصول یا دوره ای به صورت استثناء مدت زمان بیشتر یا کمتری گارانتی بازگشت وجه داشته باشد علاوه بر صفحه محصول یا دوره در همین صفحه نیز مدت زمان گارانتی بازگشت وجه آن محصول یا دوره نیز قید می شود تا جای هیچ سوال و شبهه ای نباشد.

شرایط برگشت وجه هم فقط این است که مدت زمان گارانتی بازگشت وجه تمام نشده باشد. برگشت وجه پس از درخواست مشتری به حسابی که خودش از طریق یکی از راههای ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما به پشتیبانی سایت که اطلاعات آن در صفحه تماس با ما موجود است معرفی می کند واریز می شود یا به شماره کارتی که آن محصول یا دوره با آن خرید صورت گرفته برگشت داده می شود.

 

قوانین و مقررات سایت موفقیت – استاد محمد امین مظلومی جلالی