ما کی هستیم؟ و چرا اینجاییم؟ موفقیت ، ثروت ، شادی و خوشبختی

ما کی هستیم؟ و چرا اینجاییم؟ , موفقیت ، ثروت ، شادی , خوشبختی

 

ما کی هستیم؟ و چرا اینجاییم؟

ما اینجا نیستیم تا چیزهای جدید کشف کنیم یا کارهای فوق العاده ای انجام دهیم.
گروه تحقیقاتی امین Mamj.ir یک گروه جوانِ خوش ذوقِ نویسنده و تولیدکننده محتواست که محتوای تکراری و کپی، ترجمه های ناقص و بی کیفیت دنیای وب فارسی باعث شد به فکر راه اندازی یک وبسایت معتبر، مطالب باکیفیت و محتوای به روز برای کاربران فارسی زبان بیافتد.

وبسایت Mamj.ir اوایل سال ۹۳ کلید خورد و تا امروز به لطف شما کاربران عزیز توانست جایگاهی در بین وبسایتهای فارسی زبان بیابد و چراغ راهی برای جوانانی که بدنبال کسب موفقیت و کارآفرینی در زندگی شان هستند، باشد.

اما، چرا کارآفرینی؟
در هر اقتصادی، چرخش مالی یک کشور تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت زندگی مردم آن کشور دارد. کارآفرینان یکی از قدرتمندترین مهره های گردش این چرخه اقتصادی هستند.

به زبان ساده در هر کشوری، در هر شرایطی به همت کارآفرینان میتوان یک اقتصاد شکست خورده را تبدیل به یک اقتصاد ابرقدرت کرد (برای نمونه ژاپن !)

این وبسایت، تنها وظیفه مهمی که دارد هدایت جوانان کشور به سمت کارآفرینی و انگیزه دادن به آنها برای رشد و پیمودن مسیر خودشکوفایی است.

امیدواریم سهم کوچکی در موفقیت عظیمِ شما جوانان عزیز داشته باشیم و شما هم سهمی در موفقیت و سربلندی کشورمان داشته باشید. ما فقط به کمک همدیگر میتوانیم تغییرات بزرگی ایجاد کنیم.

 

شما اجازه ندارید رویاهایی که در سر دارید را فراموش کنید
اگر رویایی دارید، یعنی توان بدست آوردن آنها هم به شما داده شده
ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم آنها را بدست آورید

 

ما کی هستیم؟ و چرا اینجاییم؟ , موفقیت ، ثروت ، شادی , خوشبختی