موفقیت در همکاری در فروش – همکاری در فروش اینتزنتی همکاری در فروش

موفقیت در همکاری در فروش ، همکاری در فروش ، موفقیت در همکاری در فروش اینترنتی ، همکاری در فروش اینترنتی

 

موفقیت در همکاری در فروش ، همکاری در فروش اینترنتی

 

همکاری در فروش ، بازاریابی وابسته affiliate marketing ، همکاری در فروش اینترنتی
همکاری در فروش ، بازاریابی وابسته affiliate marketing ، همکاری در فروش اینترنتی

 

در مقالات مختلفی که در سایت نوشته ام و به مرور به تعداد آنها هم افزوده خواهد شد، بارها از همکاری در فروش به عنوان محبوب ترین و سودده ترین بیزینس آنلاین نام برده ام. و البته که اگر به سایتها و وبلاگهای مختلف فارسی نگاهی بیاندازید، بدون شک بنر و لینک باکس های متعدد سیستم های همکاری در فروش متفاوت فارسی را شاهد خواهید بود که صفحات سایتها را بیشتر شبیه ویترین کرده اند تا منبعی از اطلاعات به درد بخور! در این مقاله به ساده ترین روش انجام همکاری در فروش اشاره خواهم نمود.

 

عضویت در سیستمهای مناسب

 

بعد از راه اندازی سایت یا بلاگی در زمینه ای دلخواه، باید به عنوان اولین قدم در مسیر همکاری در فروش به سراغ عضویت در سیستمهای همکاری در فروش برویم. تعداد سیستمهای همکاری در فروش در زبان فارسی به صورت تصاعدی در حال افزایش است طوری که شاید بتوان گفت هر روز یک سیستم جدید متولد میشود. اما آیا همه این سیستمها قابل اعتمادند؟

همکاری در فروش ، بازاریابی وابسته affiliate marketing ، همکاری در فروش اینترنتی
همکاری در فروش ، بازاریابی وابسته affiliate marketing ، همکاری در فروش اینترنتی

شاید با خود بگویید “چه فرقی میکند وقتی عضویت در آنها رایگان است” اما نکته همینجاست: اول اینکه مسلماً سیستم همکاری در فروشی که برای عضویت از شما پول بگیرد به هیچ وجه قابل اعتماد نیست اما از آنجایی که به ندرت چنین حالتی پیش می آید، پس بهتر است به باقی قضیه بپردازیم؛ چرا با وجود رایگان بودن عضویت، باز هم باید دقت کرد؟

 

فراموش نکنید که شما زمان می گذارید و با توجه به زمانی که می گذارید باید سوددهی داشته باشید. اگر قرار باشد در سیستمهایی عضو شوید که محصولات مناسبی ندارند، تسویه حساب منظم نداشته یا تسویه حسابشان با شرایط عجیب انجام می گیرد، در آماده سازی و ارسال محصولات کوتاهی می کنند، سرورهای ضعیفی دارند و … آنگاه باید قید سوددهی را بزنید و صرفاً خودتان را سرگرم کنید!

 

ویژگیهای سیستم همکاری در فروش مناسب

خب ببینیم یک سیستم خوب باید چه ویژگیهایی داشته باشد:   ۱. میزان پورسانت محصولات منطقی باشد: پورسانت کم و زیاد هیچ یک منطقی نیستند چرا که پورسانت کم پاسخگو نیست و پورسانت زیاد اغلب با قیمت بالای محصولات همراه است که این یعنی شانس فروش کمتر.   ۲. وجود آموزش در سیستم: اینکه مدیر سیستم یا شرکت همکاری در فروش برای انجام این بیزینس آموزشهایی منطقی در نظر گرفته باشد خیلی مهم است. البته در سیستم های همکاری در فروش فارسی عمدتاً چنین چیزی وجود ندارد! البته بخش آموزش همکاری در فروش در blog.mamj.ir می تواند جای خالی آموزش در سیستم های همکاری در فروش را پر کند. البته بخش بازاریابی اینترنتی و سئو هم نباید فراموش شود.   ۳. نوع محصولات: نوع محصولات سیستم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما خب در این زمینه هم نمی توانیم مانور چندانی در وب فارسی بدهیم. در واقع باید محصولاتی برگزینیم که با موضوعی که درباره آن در سایت یا بلاگ خود می نویسیم، نزدیکی داشته باشند اما متأسفانه در وب فارسی باید درباره موضوعی بنویسیم که محصولات مرتبط با آن در سیستم های همکاری در فوش فاسی وجود داشته باشد! یعنی دقیقاً برعکس عمل کنیم! عمده محصولات سیستمهای همکاری در فروش فارسی مشابه یکدیگر هستند پس با این حساب کار چندان سختی از این جهت نخواهیم داشت. فقط توجه داشته باشید که این محصولات در هر سیستم با قیمت متفاوتی به فروش می رسند. پس محصول را از سیستمی برگزینید که قیمتی منطقی تر داشته باشد.   اما اگر وبلاگ یا سایتی به زبان انگلیسی دارید، حتماً به ارتباط نزدیک محصولات و موضوع مطالبتان دقت داشته باشید.   ۴. شرایط تسویه حساب: یکی از مهمترین بخشها برای بررسی در سیستم های همکاری در فروش مختلف است. ببینید کف پرداخت یعنی حداقل مبلغی که باید به آن برسید تا پرداخت انجام گیرد، چقدر است؟ رابطه بین میزان پورسانت محصولات و کف پرداخت باید منطقی و قابل حصول باشد. دقت داشته باشید که تسویه حساب هر چند وقت یک بار صورت می گیرد و در چه حالتی. منظور از حالت، وضعیتی است که در سیستم هایی که از روش پرداخت در زمان تحویل استفاده میکنند، وجود دارد چرا که در این سیستمها از زمان سفارش تا زمان تسویه حساب با مشتری، سفارش چند مرحله را پشت سر می گذارد مثل معلق، آماده به ارسال، ارسال شده، توزیع شده، وصول شده و … که باید دید تسویه حساب در چه حالتی صورت می گیرد و آن را با میزان فروش و کلاً وضعیت خود سنجید. البته عمده سیستمهای همکاری در فروش ایرانی از روش پرداخت در زمان تحویل استفاده میکنند!   ۵. قدرت سرورهای شرکت: بارها دیده شده است که سرورها پاسخگوی حجم بازدید کنندگان از سایت فروشگاهی سیستم همکاری در فروش نبوده اند و این یعنی ضرر برای همکار چون مشتری بالقوه اش را از دست می دهد!   وجود موارد فوق در یک سیستم همکاری در فروش آن را تبدیل به گوهری میکند که هیچ وبمستری نباید از دستش بدهد. سیستم های همکاری در فروش برگزیده را در بهترینهای همکاری در فروش ببینید.

 

افزودن محتوای با ارزش به سایت

 

آنچه که سایت شما را برای بازدید کننده تبدیل به یک سایت با ارزش و خوب میکند، محتوای آن است. افزودن مرتب مطالب مرتبط با هم به سایت باعث جذب بازدید کنندگان جدید به سایت و البته بازگشت بازدید کنندگان قدیمی آن خواهد شد و به این ترتیب میزان بازدید شما هر روز بیشتر شده و این یعنی افزایش شانس فروش شما. توجه داشته باشید که هرچه محتوای جدیدتر و با کیفیت تری به سایت خود بیافزایید، موتور جستجو هم ارزش بیشتری به سایت یا بلاگ شما خواهد داد و این یعنی افزایش بازدید کنندگان واقعی سایت شما که در نهایت می تواند به افزایش فروش بیانجامد.

 

استفاده از روشهای بازاریابی اینترنتی

 

افزودن محتوا یکی از بهترین و مهم ترین روشهای بازاریابی اینترنتی است که به دلیل اهمیت بالای آن، آن را در یک عنوان جداگانه توضیح دادم اما این اهمیت بالا به این معنی نیست که دیگر روشهای بازاریابی اینترنتی را فراموش کنید. اینکه انتظار داشته باشید صرفاً با افزودن محتوا، بازدیدکننده زیادی جذب کنید، به هیچ وجه منطقی نیست و در دراز مدت خواهید دید که سایر روشها بسیار مفید هستند. یک دلیل محکم این است که شما نمی توانید همیشه به افودن مطالب جدید بپردازید و اینجاست که مثلاً داشتن استراتژی Social bookmarking به کار شما می آید. روشهای مختلف بازاریابی اینترنتی را در قسمت آموزش بازاریابی اینترنتی در بخش آموزش کسب درآمد از اینترنت معرفی میکنیم.

 

پایداری و جدی گرفتن این بیزینس

 

شاید، البته نه، مطمئناً مشکل اصلی وب مسترها با این بیزینس . باید همکاری در فروش را به عنوان یک بیزینس پذیرفته و این را قبول کنیم که برای پیشرفت و موفقیت در این بیزینس باید زمانی به آن اختصاص داده و کارهای لازم را انجام داد. بسیاری از دوستان انتظار دارند که صرفاً با راه اندازی یک وبلاگ و پر کردن آن با کدهای تبلیغاتی سیستم های همکاری در فروش متفاوت ، می توان از این بیزینس پول درآورد. ذهنیت ساده و یک شبه پولدار شدن چیزی است که این رفتار را باعث می شود. به هر حال، تمام عزیزانی که در این حرفه مشغولیت دارند نیز تمام تازه واردین به این صنعت باید بدانند که همکاری در فروش و کلاً کسب و کارهای اینترنتی راه سریع و یک شبه و راحت پولدار شدن نیست. باید به سایت یا وبلاگ خود با افزودن محتوای مفید، ارزش ببخشید. باید روشهای مختلف بازاریابی اینترنتی را بکار ببندید. صبور بوده و بر بیزینس خود مدیریت کنید تا چیزی که انتظارش را دارید، عایدتان شود.

 

موفقیت در همکاری در فروش ، همکاری در فروش

۲ comments

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *