نمایش آواتار و نام شما در SERPs نمایش تصویر نویسنده در گوگل

نمایش آواتار و نام شما در SERPs

 

نمایش پروفایل نویسنده در گوگل , نمایش تصویر نویسنده در گوگل , نمایش آواتار و نام نویسنده در گوگل , نمایش آواتار نویسنده در گوگل , نمایش نام نویسنده در گوگل , آموزش نمایش تصویر نویسنده در گوگل , آموزش نمایش آواتار و نام نویسنده در گوگل , آموزش نمایش آواتار نویسنده در گوگل , آموزش نمایش نام نویسنده در گوگل , نمایش آواتار وردپرس , نمایش آواتار در یاهو , نمایش آواتار در نظرات وردپرس , افزونه نمایش آواتار نویسنده , افزونه نمایش آواتار وردپرس , مشکل نمایش آواتار وردپرس , عدم نمایش آواتار در ویبولتین , نمایش آواتار و نام شما در SERPs , آموزش نمایش آواتار و نام شما در SERPs , نمایش پروفایل نویسنده در گوگل, نمایش تصویر نویسنده در گوگل , نمایش آواتار و نام نویسنده در گوگل , نمایش آواتار نویسنده در گوگل , نمایش نام نویسنده در گوگل , آموزش نمایش تصویر نویسنده در گوگل , آموزش نمایش آواتار و نام نویسنده در گوگل , آموزش نمایش آواتار نویسنده در گوگل , آموزش نمایش نام نویسنده در گوگل , نمایش آواتار و نام شما در SERPs , آموزش نمایش آواتار و نام شما در SERPs
نمایش پروفایل نویسنده در گوگل , نمایش تصویر نویسنده در گوگل , نمایش آواتار و نام نویسنده در گوگل

نمایش تصویر شما به همراه نامتان در صفحات نتایج جستجوی گوگل، از کارهایی است که می تواند نرخ کلیک روی لینکهای شما (CTR) را بالا ببرد. لذا یکی از کارهایی که توصیه میشود، همین است تا با اعمال پاره ای تنظیمات ساده و پیش پا افتاده، نمایش آواتار پروفایل گوگل پلاس خود به همراه نامتان را فعال نموده از این امکان منحصر بفرد گوگل بهره مند شوید.

این کار در خود گوگل با نام author information in search results شناخته می شود و برای بهره مندی از آن بدون توجه به سیستم مدیریت محتوای سایت یا وبلاگتان می توانید اقدام نمایید. تنها چیزی که نیاز دارید یک پروفایل گوگل پلاس است.

 

روش فعال سازی

برای نمایش اطلاعات نویسنده ی مطلب در نتایج جستجو، دو راه وجود دارد:

 

۱. لینک کردن مطالب به پروفایل گوگل پلاس از طریق یک ایمیل وریفای شده:

 

  • حتماً باید از دومینی که مطلب در آن منتشر می شود، ایمیلی داشته باشید. مثلاً ایمیل behrooz@mohandeszadeh.com از دومین mohandeszadeh.com مورد قبول خواهد بود.

 

  • هر مطلبی که منتشر میکنید می بایست دارای عبارتی باشد که نویسنده بودن شما را مشخص میکند:
    By Behrooz Mohandeszadeh یا Author: Behrooz Mohandeszadeh

 

  • به این آدرس مراجعه نموده و اگر پروفایل گوگل پلاس دارید، وارد شوید در غیر اینصورت پروفایل خود را بسازید. سپس در کادر موجود ایمیل ذکر شده در نخستین مرحله را وارد نموده و دکمه signup for authorship را کلیک نمایید. توجه داشته باشید در این حالت ایمیل شما در قسمت work section پروفایل گوگل پلاستان نمایش داده خواهد شد. اگر میخواهید مخفی بماند، تنظیمات لازمه را اعمال کنید.

 

  • از طریق این لینک خواهید توانست نحوه نمایش لینکهای خود در SERPs را بررسی کنید.

 

۲٫ لینک کردن مطالب به پروفایل گوگل پلاس:

 

  • از صفحه ی مورد نظر خود لینکی به پروفایل گوگل پلاس خود با روش زیر ایجاد کنید:
    <a href=”[profile_url]?rel=author”>Google</a>
    در عبارت فوق به جای [profile_url] آدرس پروفایل گوگل پلاس خود را قرار داده و به جای google هم میتوانید هر عبارت دیگری قرار دهید. مثلاً من google profile را قرار دادم.

 

  • حال می بایست از پروفایل خود به سایت لینک دهید. برای اینکار وارد اکانتتان شده و از سمت چپ روی profile کلیک کنید. سپس دکمه آبی edit profile را بزنید. پایین روی قسمت contributor to کلیک کنید و بعد add custom link را بزنید. سپس دکمه save و در نهایت Done Editing را کلیک کنید تا تغییرات اعمال شوند.

 

  • از طریق این لینک خواهید توانست نحوه نمایش لینکهای خود در SERPs را بررسی کنید.

 

به چند نکته توجه داشته باشید:

  1. تصویر پروفایل گوگل پلاستان، تصویری واضح باشد.
  2. روش دوم به نظر من روش بهتر و منطقی تری است مخصوصاً وقتی لینک پروفایل گوگل پلاس خود را در جایی مثل فوتر سایت قرار میدهید که در تمام صفحات اتوماتیک لود می شود.
  3. با این کار، هویت مجازی خود را نیز تبلیغ کرده و به سایتتان اعتبار بیشتری میبخشید.
  4. توجه داشته باشید این کار باعث انتشار اتوماتیک مطالب در گوگل پلاس نخواهد شد! در واقع برای این کار راه حل رایگانی وجود ندارد جز یک پلاگین که آن هم با برخی سایتهای وردپرسی فارسی کار میکندو  با برخی خیر!

 

آموزش نمایش آواتار و نام شما در SERPs


One comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *