پنج قانون کسب درآمد از طریق اینترنت – آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران , کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه , کسب درآمد از طریق اینترنت با کلیک , کسب درآمد از طریق اینترنت ایرانی , کسب درآمد از طریق اینترنت بدون سرمایه گذاری , کسب درآمد از طریق اینترنت قانونی , کسب درآمد از طریق اینترنت کلیکی , کسب درآمد از طريق اينترنت , راههای کسب درآمد از طریق اینترنت , پنج قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , ۵ قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران , کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه , کسب درآمد از طریق اینترنت با کلیک , کسب درآمد از طریق اینترنت ایرانی , کسب درآمد از طریق اینترنت بدون سرمایه گذاری , کسب درآمد از طریق اینترنت قانونی , کسب درآمد از طریق اینترنت کلیکی , کسب درآمد از طريق اينترنت , راههای کسب درآمد از طریق اینترنت , پنج قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , ۵ قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران , کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه , کسب درآمد از طریق اینترنت با کلیک , کسب درآمد از طریق اینترنت ایرانی , کسب درآمد از طریق اینترنت بدون سرمایه گذاری , کسب درآمد از طریق اینترنت قانونی , کسب درآمد از طریق اینترنت کلیکی , کسب درآمد از طريق اينترنت , راههای کسب درآمد از طریق اینترنت , پنج قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , ۵ قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت

 

پنج قانون کسب درآمد از طریق اینترنت – آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

 

نوشته شده توسط یکی از خوانندگان mamj.ir , blog.mamj.ir با مسئولیت خود ایشان.

    موفقیت در کسب درآمد اینترنتی , موفقیت در کسب درآمد از اینترنت , موفقیت در کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد اینترنتی , کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد
موفقیت در کسب درآمد اینترنتی , موفقیت در کسب درآمد از اینترنت , موفقیت در کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد اینترنتی , کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد

کسب در آمد از اینترنت ، مانند یک کسب و کار واقعی است و هنگامی پول به دست می‌آید که مشکلی را از دیگران حل کنیم.

برای این کار لازم است تا اصول کسب و کار را درک کرده و مهارت های ضرروی را فرا بگیریم. در ادامه ۵ قانون مهم را باهم مرور خواهیم کرد:

 

قانون یکم: خودم مسول موفقیتم هستم

شاید ساده به نظر برسد ولی واقعیت این است که بسیاری از مردم خودشان را مسوول موفقیت یا شکست خود نمی دانند. آنها انتظار دارند تا دیگران کاری برایشان انجام دهند. به طراف خود نگاه کند! چند نفر را می شناسید که وقتی به مشکلی بر می خورند دیگران را مقصر ندانند؟ از همان کودکی به ما یاد داده اند که بابا آب داد، سارا انار دارد و … خود شخص ما هیج جایگاهی نداریم و همواره چشم‌مان به دست دیگران است. در بزرگسالی همه چیز را از بخت و اقبال ، شانس و اتفاق ، قضا و قدر و خواست خدا تا دولت و ملت و ترافیک و رفیق ناباب و نبود امکانات و غیره را در عدم موفقیت مان مقصر می دانیم الا خودمان!
بله محیط مهم است و خیلی هم مهم . محیطی که مناسب و آماده باشد می تواند خیلی در موفقیت ما میسر باشد. ولی با خود رو راست باشیم. ما چقدر آماده ایم؟ چقدر توانمندی های خود را توسعه داده ایم؟ یک نفر برای گرفتن یک مدرک لیسانس حداقل ۱۶ سال عمر و پول صرف کرده است. برای یادگیری دانش و توسعه مهارت های کسب و کار چقدر زمان گذاشته ایم؟ چقدر پول خرج کرده ایم؟
پس اولین کاری که باید انجام دهیم این است که یاد بگیریم خودمان مسوول موفقیت یا شکست هایمان هسیتم. این تغییر نگرش بزرگ ترین و شاید دشوارترین کاری است که باید در ابتدا انجام دهیم.

 

قانون دوم: هیچ آمپولی برای موفقیت وجود ندارد

هر عقل سالمی دنبال انجام کارها با کمترین هزینه است. ولی گاهی افراط می کنیم. دچار تنبلی یا توهم می‌شویم. در کسب و کار به خصوص کارآفرینی اینترنتی هیچ جادو یا آمپولی وجود ندارد تا ما را یک شبه میلیارد کند. این دومین چیزی است که باید بیاموزیم. بله تلخ است ولی واقعیت دارد! تنها چیزی که می‌تواند به ما کمک کند تا از اینترنت پول سالم و پایدار کسب کنیم یادگیر و به کارگیری اصول کسب و کار اینترنتی به طور پیوسته است. تا کارآفرینی اینترنتی را جدی نگیریم پولی کسب نخواهیم کرد!

 

قانون سوم: اصول و مهارت های مقدماتی را یادبگیریم

این قانون مکمل قانون دوم است. وقتی باور داشیتم که کسب درآمد از اینترنت مستلزم تلاش آگاهانه است آن وقت باید شروع به یادگیری کنیم. کارآفرینی اینترنتی نیز مانند هر کار دیگری اصولی دارد. خوشبختانه مهارت های کسب و کار اکتسابی هستند و هیچ کس مادر زاد کارآفرین به دنیا نمی‌آید. بنابراین برای یادگیر خود باید زمان و پول خرج کنیم. هر چقدر بیش‌تر بدانیم مسیر را برای رشد کسب و کار خود هموارتر کرده‌ایم. البته فراموش نکنیم که همیشه از افراد آگاه و منابع معتبر استفاده کنیم.

 

قانون چهارم: بزرگ بیاندیشیم ولی قدم به قدم حرکت کنیم

ما هر چقدر که بدانیم تا عمل نکنیم هیچ پولی به دست نخواهیم آورد. ولی برای شروع باید اول برنامه و هدف خود را مشخص کنیم. اگر ندانیم که چه انتظاری از کسب و کار خود داریم نمی‌توانیم میزان موفقیت خود را بسنجیم. هدف هر کسب و کاری به دست آوردن پول سالم است. پس باید به طور شفاف برای خودمان تعیین کنیم که چقدر پول در چه مدتی می خواهیم به دست آوریم و بعد برای به دست آوردن آن برنامه ریزی کنیم. نباید فراموش کرد که هدف ها باید قابل دستیابی و واقعی باشد. باید اهداف بلند مدت و اهداف کوتاه مدت برای کارمان بنویسیم. می‌گویند جهانی فکر کنید منطقه‌ای عمل نماید! به عنوان مثال هدف بلند مدت یک کسب و کار اینترنتی می‌تواند به دست آوردن ماهیانه ۲ میلیون تومان درآمد بعد از سه سال باشد.

 

قانون پنجم: همیشه فقط یک هندوانه

از قدیم گفتند که با یک دست نمی‌شود چند تا هندوانه برداشت. این مثل در کسب و کارهای اینترنتی کاملا مصداق دارد. خیلی از افراد زود خسته می‌شوند و مرتبا از این شاخه به آن شاخه می‌پرند. مطمئنا این افراد هرگز موفق نخواهند شد. همواره برای روی اهدافی که تدوین کرده ایم باید متمرکز باشیم و در هر لحظه فقط برنامه را دنبال کنیم. وقتی به نتیجه رسید آن گاه کار بعدی را آغاز کنیم. بنابراین تمرکز بر روی اهداف و مدیریت زمان مهم ترین مهارتی است که یک کارآفرین اینترنتی باید فرا بگیرد. خیلی ها از تازه کارها عجله دارند آن‌ها هیجان دارند می‌خواهند ایده های مختلف را بیازمایند ولی باید مواظب بود و به این دام نیافتاد. آهسته و پیوسته! در هر مرحله یک کار و آن هم طبق برنامه.
هوشمندانه کار کنیم: قرار بود فقط پنج قانون را بگویم ولی این نکته را نیز بدانیم که باید از تجربه دیگران درس گرفت. امکانات موجود را استفاده کرد. نباید چرخ را دوباره اختراع کرد. کمک گرفتن از دیگران باعث می‌شود تا سریع تر و کم خطر تر موفق شویم.

 

By: سید رضا علوی

 

کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران , کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه , کسب درآمد از طریق اینترنت با کلیک , کسب درآمد از طریق اینترنت ایرانی , کسب درآمد از طریق اینترنت بدون سرمایه گذاری , کسب درآمد از طریق اینترنت قانونی , کسب درآمد از طریق اینترنت کلیکی , کسب درآمد از طريق اينترنت , راههای کسب درآمد از طریق اینترنت , پنج قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , ۵ قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران , کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه , کسب درآمد از طریق اینترنت با کلیک , کسب درآمد از طریق اینترنت ایرانی , کسب درآمد از طریق اینترنت بدون سرمایه گذاری , کسب درآمد از طریق اینترنت قانونی , کسب درآمد از طریق اینترنت کلیکی , کسب درآمد از طريق اينترنت , راههای کسب درآمد از طریق اینترنت , پنج قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , ۵ قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران , کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه , کسب درآمد از طریق اینترنت با کلیک , کسب درآمد از طریق اینترنت ایرانی , کسب درآمد از طریق اینترنت بدون سرمایه گذاری , کسب درآمد از طریق اینترنت قانونی , کسب درآمد از طریق اینترنت کلیکی , کسب درآمد از طريق اينترنت , راههای کسب درآمد از طریق اینترنت , پنج قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , ۵ قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران , کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه , کسب درآمد از طریق اینترنت با کلیک , کسب درآمد از طریق اینترنت ایرانی , کسب درآمد از طریق اینترنت بدون سرمایه گذاری , کسب درآمد از طریق اینترنت قانونی , کسب درآمد از طریق اینترنت کلیکی , کسب درآمد از طريق اينترنت , راههای کسب درآمد از طریق اینترنت , پنج قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , ۵ قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران , کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه , کسب درآمد از طریق اینترنت با کلیک , کسب درآمد از طریق اینترنت ایرانی , کسب درآمد از طریق اینترنت بدون سرمایه گذاری , کسب درآمد از طریق اینترنت قانونی , کسب درآمد از طریق اینترنت کلیکی , کسب درآمد از طريق اينترنت , راههای کسب درآمد از طریق اینترنت , پنج قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , ۵ قانون کسب درآمد از طریق اینترنت , آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت , کسب درآمد از طریق اینترنت

۲ comments

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *