گروه تحقیقاتی امین گروه تحقیقاتی آموزشی امین گروه آموزشی تحقیقاتی امین

درباره گروه تحقیقاتی امین گروه تحقیقاتی آموزشی امین گروه آموزشی تحقیقاتی امین سایت گروه تحقیقاتی امین وب سایت گروه تحقیقاتی امین وبلاگ گروه تحقیقاتی امین بلاگ گروه تحقیقاتی امین درباره گروه تحقیقاتی امین گروه تحقیقاتی آموزشی امین گروه آموزشی تحقیقاتی امین

 

گروه تحقیقاتی امین گروه آموزشی امین

 

با سلام و عرض احترام

گروه تحقیقاتی امین با مدیریت امین مظلومی با بیش از ۱۵ سال سابقه اکنون با تلاش های بی وقفه توانسته است رازهای موفقیت ، ثروت و خوشبختی را کشف کند و ما خواهان آن هستیم که این رازها را به صورت کاملا رایگان به هموطنان عزیز و مردم کل دنیا یاد بدهیم چون دوست داریم همه باهم پیشرفت کنیم.

 

گروه تحقیقاتی امین اول کار خود را با معرفی و راهنمایی جهت آموزش کسب درآمد ، آموزش بازاریابی و تبلیغات ، آموزش افزایش فروش و… شروع کرد.

 

من فهمیدم که اگر به دیگران کمک کنم چیز بسیار باارزش تر از پول دریافت خواهم کرد.
حس اعتماد، پیدا کردن دوستان جدید، تجربه کارهای جدید در زمینه های مختلف با همین دوستان و…
مسلما بعضی از آنهایی که به موفقیت نرسیده اند ایده هایی برای موفقیت ، ثروت و خوشبختی دارند ولی نحوه ی اجرای آنها را بلد نیستند یا سرمایه لازم برای اجرای آن را ندارند یا انگیزه کافی ندارند یا… چه بسا با کمک کردن به همدیگه هردوتای مان بتوانیم به موفقیت ، ثروت و خوشبختی برسیم.
من فهمیدم که با کمک به این افراد و همینطور بقیه می توانم علاوه بر اثبات حسن نیتم خودم هم با آنها دوست شوم (و چه بسا باهم کسب و کاری هرچند کم درآمد راه اندازی کنیم) و هم تجربه بیشتری کسب کنیم.

همین تجربه کسب کردن ها باعث می شود راههای پنهان ایده ها جلوی ما و مقابل چشمان مان قرار بگیرد و در مسیر پیشرفت قرار بگیریم و روز به روز به موفقیت ، ثروت و خوشبختی نزدیک تر شویم و با کمک همدیگر به آن برسیم.
همان طور که می دانید تاثیر کارهای گروهی نسبت به کارهای یک نفره به مراتب بسیار بیشتر هست ، همان طور که بیشتر افراد موفق کسب و کارشان را با چند نفر (هر چند اندک) شروع کردند.

امیدوارم این افتخار را داشته باشم که شما دوست عزیز هم با من همکاری کنی.
حتی اگر لیاقت همکاری با شما را نداشتم و فقط اجازه بدی در زمینه راه اندازی کسب و کار یا افزایش فروش یا افزایش درآمد یا افزایش سرمایه و… کمک هرچند کوچکی بکنم لطف کردی چون من بر این باور و اعتقادم هستم که کمک به دیگران باعث پیشرفت و موفقیت من و گروهم شده است و خواهد شد.

 

برای شناخت هرچه بیشتر گروه تحقیقاتی امین لطفا نوشته درباره گروه تحقیقاتی امین را بخوانید.

 

امین مظلومی مدیر گروه تحقیقاتی امین

 

درباره گروه تحقیقاتی امین گروه تحقیقاتی آموزشی امین گروه آموزشی تحقیقاتی امین سایت گروه تحقیقاتی امین وب سایت گروه تحقیقاتی امین وبلاگ گروه تحقیقاتی امین بلاگ گروه تحقیقاتی امین درباره گروه تحقیقاتی امین گروه تحقیقاتی آموزشی امین گروه آموزشی تحقیقاتی امین

One comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *