همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش
ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش
سیستم های همکاری در فروش موقعیتی عالی برای کسب درآمد اینترنتی فراهم آورده اند اما این موقعیت پتانسیلهای پنهان بسیاری دارد که بخش عمده ی آن به اسکریپت مورد استفاده برای راه اندازی سیستم مربوط میشود. در تمام اسکریپت ها ، یک سری امکانات پایه وجود دارد که خب جای بحثی باقی نمی گذارد اما امکانات بسیار دیگر نیز مورد نیاز است که در این پست برخی از آنها را که به نظر من اهمیت بسیار بالایی دارند ، معرفی میکنم.
۱٫ بخش آموزش
به نظر من، اولین و مهمترین بخشی که برای یک اسکریپت همکاری در فروش مناسب باید در نظر گرفت ، بخش مخصوص آموزش بازاریابهاست. اینکه بازاریاب بداند باید چکار کند و هرکاری را چطور انجام دهد ، در واقع شیشه عمر سیستم همکاری در فروش است.
اما در این بخش چه چیزهایی نیاز است:
- معرفی کلی سیستم و روش کاری آن
- آموزش روش راه اندازی سایت (بلاگ) برای بازاریابی مناسب محصولات
- معرفی انواع روشهای بازاریابی اینترنتی
- آموزش نحوه پیاده سازی روشهای مختلف
- ارائه پشتیبانی به بازاریابها از طریق فروم مخصوص و آموزش دسته جمعی در این فروم.
- آموزش کامل پیرامون محصولات (البته این مورد درباره محصولاتی مثل انگشتر تشخیص احساس یا دستبندهای پلاستیکی باوربالانس کاربرد ندارد!)
۲٫ بخش جوایز و پاداش ها
این قسمت یکی از مهمترین قسمتهاست چرا که محل انگیزش بازاریابها برای بهتر و بیشتر کار کردن به شمار می رود… . پیش بینی چنین بخشی در اسکریپتی که برای سیستم می نویسید، بسیار ضروری است. بر مبنای بیشترین فروش، بیشترین تعداد افراد اضافه شده به تیم فروش هر یک از بازاریابها و موارد مشابه می توان اتوماتیک جوایزی برای برترین ها تعریف کرد.
این بخش با نمایش برترین ها، باعث ایجاد انگیزه در سایر بازاریابها جهت قرار گیری در این لیست می گردد.
۳٫ بخش پشتیبانی
شاید بگویید در تمام سیستم ها و اسکریپتها وجود دارد اما در هیچ یک امکان برقراری تماس از سوی یک بازاریاب با سایر بازاریاب ها وجود ندارد. چه بازاریابی که وی را معرفی کدره به سیستم و چه سایر بازاریابها. این مورد به انتقال اطلاعات در سیستم کمک خواهد کرد و در نهایت به بهتر شدن وضعیت فروش سیستم می انجامد مخصوصاً وقتی بازاریابی با معرف خود که تجربه بیشتری دارد در تماس باشد؛ در این حالت معرف برای دریافت پورسانت بیشتر قطعاً نسبت به آموزش صحیح بازاریاب زیرمجموعه خود اقدام میکند و این در نهایت به سود سیستم هم خواهد بود.
پس بخشی مختص تماس بازاریابها با هم و با معرف خود لازم است.
۴٫ نمودارهای فروش
وجود نمودارهایی برای نمایش وضعیت فعالیت بازاریاب در اسکریپت شما که برای هر بازاریاب اطلاعاتی مانند موارد زیر را نمایش دهد:
- تعداد کلیکهای انجام شده روی تبلیغات بازاریاب به تفکیک نوع تبلیغ و محل آن
- تعداد فروشهای انجام شده توسط بازاریاب
- و موارد مشابه
۵٫ انتقال اطلاعات
منظور از این بخش ارسال اتوماتیک ایمیلهایی حاوی اطلاعات جدید ترین محصولات، پرفروش ترین محصول روز، مطالب آموزشی جدید، تبریک مناسبتها به بازاریاب، پیغام های مدیریت و … است. اینها که در سیستم های فارسی عمدتاً فراموش شده هستند، این امکان را به مدیریت می دهند تا با بازاریابها ارتباط برقرار نموده و از این طریق نسبت به وفادار کردن وی، اقدام نمایند.
وفادار کردن بازاریاب یکی از مهمترین کارهایی است که مدیر یک سیستم همکاری در فروش باید انجام دهد.
شاید بسیاری از مواردی که ذکر شد، خیلی ساده به نظر آیند اما در عین سادگی نقش بسیار مهمی در ثبات سیستم ایفا می کنند. البته نکات بسیار دیگری نیز می توان ذکر نمود که برای یک سیستم مفید باشد اما چنین مواردی بهتر است در خلال کار سیستم و یا پروسه پیاده سازی آن توسط مشاوران سیستم مطرح شده و پیاده سازی گردد.
باز هم تأکید میکنم که موارد فوق مضاف بر امکانات پایه ای یک سیستم لیست شدند وگرنه یک سری ویژگی ها اگر در یک اسکریپت وجود نداشته باشند، دیگر نمی توان نام همکاری در فروش بر آن گذاشت.
همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش ویژگی های اسکریپت مناسب همکاری در فروش آموزش سیستم همکاری در فروش
۴ comments