بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی چگونه؟ بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی

بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟ ، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟ ، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟ ، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟ ، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟ ، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟

 

بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی چگونه؟ بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی

 

بازاریابی اینترنتی , آموزش بازاریابی اینترنتی , بازاریابی , آموزش بازاریابی , بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی مجازی , بازاریابی , بازاریابی اینترنتی , بازاریابی , آموزش بازاریابی اینترنتی , بازاریابی , آموزش بازاریابی , بازاریابی
بازاریابی اینترنتی , آموزش بازاریابی اینترنتی , بازاریابی , آموزش بازاریابی , بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی مجازی , بازاریابی , بازاریابی اینترنتی , بازاریابی , آموزش بازاریابی اینترنتی , بازاریابی , آموزش بازاریابی , بازاریابی

بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی در مقاله بازاریابی اینترنتی و افزایش بازدید سایت با شبکه های اجتماعی مجازی توضیح داده شد و متوجه شدیم که چرا باید از جوامع مجازی برای بازاریابی اینترنتی بهره بگیریم. در این پست چگونگی امر را خواهم گفت.

 

انتخاب شبکه احتماعی مناسب

تعداد بسیار زیادی از شبکه های اجتماعی وجود دارند که میتوانید فعالیت های بازاریابی خود را بر آنها متمرکز کنید و البته توجه داشته باشید که هرگز به فکر پوشش تمام آنها نباشید که سنگ بزرگ برداشتن نشانه نزدن است!!

 

برای انتخاب شبکه اجتماعی هدف به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. تعداد اعضا: شبکه اجتماعی هرچه بزرگتر، پتانسیل بازاریابی شما بیشتر.
  2. نوع فعالیت: وقتی وارد یک جامعه مجازی که صرفاً برای تفریح ایجاد شده است می شوید، نباید انتظار داشته باشید که محصولاتی مثل کتاب آموزشی در آن فروش خوبی داشته باشد.
  3. امکانات سایت: سایت جامعه مجازی که در آن عضو می شوید، می تواند امکانات مختلفی به شما بدهد. بین این امکانات و میزان موفقیت شما رابطه مستقیم وجود دارد. مثلاً امکان داشتن صفحه شخصی به جز پروفایل برای معرفی سرویس و خدمات خود، از بخش هایی است که در هر شبکه اجتماعی یافت نمی شود. این صفحه شخصی حتی می تواند برای خیلیها جایگزین وب سایت باشد و البته که محل تجمع تمام فعالیتهای شما در آن شبکه اجتماعی.
  4. در دسترس بودن: اینکه شبکه اجتماعی و جامعه مجازی انتخابی برای همه در دسترس باشد و مثلاً شرایطی چون پرداخت حق عضویت نداشته باشد، می تواند بازار هدف شما را توسعه بدهد البته طرف دیگر قضیه هم هست: شبکه اجتماعی که حق عضویت دریافت میکند، اعضایی دارد که به فعالیتهای درون جامعه، بیشتر توجه میکنند. پس رایگان یا غیر رایگان بودن هم در نتیجه فعالیت شما مؤثر است.

 

آغاز فعالیت

بعد از انتخاب یک شبکه اجتماعی مناسب برای فعالیت، همان طور که پیشتر هم عرض کرده بودم، می بایست پروفایل خود را به بهترین شکل ممکن تکمیل نمایید. در مرحله بعدی به دنبال گروهها و بخش هایی در جامعه مجازی باشید که بیشترین ارتباط ممکن با موضوع فعالیت شما را دارند. برای مثال اگر در زمینه بازی های کامپیوتری فعالیت میکنید، بهترین کار این است که به گروههایی بپیوندید که اخبار بازیهای کامپیوتری را منتشر میکنند و در این زمینه بحث می نمایند.

اما گاهی شاید گروهی مرتبط با موضوع فعالیت شما وجود نداشته باشد: در این مواقع از ایجاد گروه جدید هراسی نداشته باشید. اما این را هم فراموش نکنید که گروه مدیریت لازم دارد و برای محبوبیت گروه باید به غنای محتوای آن توجه ویژه داشته باشید.

مثلاً زمانی که برای اولین بار در سایت دوره عضو شدم، هیچ گروهی برای کسب درآمد وجود نداشت اما با ایجاد یک گروه در این زمینه، توانستم ظرف مدت کوتاهی ۴۵ نفر عضو جذب کنم و در واقع فعالیتهای خودم را به ۴۵ نفر معرفی کنم… .

 

ادامه فعالیت

شروع فعالیت اولین قسمت است اما مهمتر ادامه آن است. اگر میخواهید در کسب درآمد اینترنتی از طریق بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی موفق باشید، باید به فعالیت خود در آنها ادامه دهید. برای مثال وقتی گروهی می سازید باید به تمام سئوالات مطروحه، پاسخ داده و از اعضای گروه پشتیبانی نمایید.

 

در پست بعدی به نحوه فعالیت در یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی یعنی فیس بوک اشاره خواهم کرد.

 

بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟ ، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟ ، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟ ، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟ ، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟ ، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟ ، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی شبکه اجتماعی بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی در شبکه اجتماعی چگونه؟