شماره حساب – شماره شبا – شماره کارت های استاد محمد امین مظلومی جلالی

محمد امین مظلومی جلالی

 

شماره حساب های محمد امین مظلومی جلالی

 

کاربر گرامی : اگر به هر دلیلی نمی توانید به صورت آنلاین پرداخت نمایید ، می توانید مبلیغ مورد نظر خود را به یکی از شماره حساب یا شماره شبا یا شماره کارت های زیر واریز کنید. پس از واریز مبلغ سرمایه گذاری شده روی خودتان ، لطفا شماره رسید یا پیگیری را از طریق یکی از راههای ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما ، برای ما بفرستید تا در همان لحظه به سفارش شما رسیدگی شود.

 

توجه (مهم) : لطفا پول خود را فقط برای کمک مالی به حساب ما واریز نکنید. در عوض می توانید با دانلود محصولات مورد علاقه خود ، از سایت ما حمایت کنید تا علاوه بر حمایت مالی به ما ، با کسب موفقیت و ثروت های خارق العاده زندگی شما هم دستخوش متحول شود. همچنین از شما خواهش می کنیم که با ارائه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود (چه بی جا و چه به جا) نسبت به سایت ، محصولات ، پشتیبانی و… به ما در بهبود سایت و خدمات خود کمک کنید. ما واقعا عاشق کمک به هموطنان عزیزی مثل شما هستیم پس لطفا ای لطف را در حق ما بکنید و بگذارید مشکلات شما را بفهمیم تا سایت و خودمان را برای ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به شما و بقیه هموطنان عزیز بهتر از قبل کنیم و این هدف به جز با نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شما میسر نخواهد شد.

با تشکر از توجه شما و وقتی که برای خواندن این متن گذاشتید

محمد امین مظلومی جلالی

 

بانک ملی

شماره کارت شماره حساب شناسه شبا (جهت ساتنا)
۶۰۳۷ ۹۹۱۴ ۷۹۷۳ ۱۲۸۷ ۱۷۶۱۵۴۹۹۰ IR430170000000306568788006
به نام محمد امین مظلومی جلالی

بانک ملت

شماره کارت شماره حساب شناسه شبا (جهت ساتنا)
۶۱۰۴ ۳۳۷۹ ۶۷۹۴ ۹۸۰۹ ۰۳۰۶۵۶۸۷۸۸۰۰۶ IR190120010000000176154990
به نام محمد امین مظلومی جلالی

 

محمد امین مظلومی جلالی , شماره حساب محمد امین مظلومی جلالی , شماره کارت محمد امین مظلومی جلالی , شماره شبا محمد امین مظلومی جلالی , استاد محمد امین مظلومی جلالی