بررسی بیزینس همکاری در فروش – آموزش همکاری در فروش – همکاری در فروش

همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش فروش  سیستم همکاری در فروش بررسی بیزینس همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش ، همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش فروش  سیستم همکاری در فروش بررسی بیزینس همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش ، همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش فروش  سیستم همکاری در فروش بررسی بیزینس همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش ، همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش فروش  سیستم همکاری در فروش بررسی بیزینس همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش ، همکاری در فروش

 

بررسی بیزینس همکاری در فروش – آموزش همکاری در فروش – همکاری در فروش

 

همکاری در فروش , آموزش همکاری در فروش , بررسی بیزینس همکاری در فروش , همکاری در فروش اینترنتی , آموزش همکاری در فروش اینترنتی , بررسی بیزینس همکاری در فروش
همکاری در فروش , آموزش همکاری در فروش , بررسی بیزینس همکاری در فروش , همکاری در فروش اینترنتی , آموزش همکاری در فروش اینترنتی , بررسی بیزینس همکاری در فروش اینترنتی

 

همکاری در فروش به عنوان یکی از محبوب ترین روشهای کسب درآمد از اینترنت محسوب می شود: هم در بین بازاریابان و هم در بین افرادی که سرمایه ای برای استارت یک بیزینس حرفه ای دارند.

نکات زیر را درباره این سبک از کسب و کارهای اینترنتی در نظر داشته باشید:

 

۱٫ همکاری در فروش روشی ارزان برای برندینگ محصولات و خدمات نو به حساب می آید حال آنکه هیچ تولید کننده ای به این سمت حرکت نمیکند و این درد بزرگ ماست که تولید کننده فقط بر تولید تمرکز دارد و در اکثر موارد برای فروش برنامه ریزی درستی انجام نمی دهد.

 

۲٫ تولید کنندگانی که به این سمت می روند، متأسفانه اعتقادی بر تخصصی بودن این وادی ندارند و این باعث شکست آنها می شود. (البته من تولید کننده ای ندیدم که برای معرفی محصول یا سرویس نو خود، از همکاری در فروش بهره بگیرد و این مورد را از روی تجربه در بازار عرض میکنم.)

 

۳٫ سیستم های همکاری در فروش متعدد موجود ، فکر میکنند وجود سایت و سیستم همکاری در فروش به تنهایی یعنی موفقیت غافل از اینکه بازاریاب آنها اگر نداند با چه روشهای حرفه ای باید بازاریابی کند، این سیستم ها هستند که باید تعطیل کنند!

 

۴٫ نوع خدمات و محصولات ارائه شده از طریق سیستم های همکاری در فروش ، باید به سمتی حرکت کند که بخشی از نیازهای اصلی افراد را تأمین کند و از محصولات سرگرم کننده و فانتزی صرف فاصله بگیرد. در واقع نیاز به محصولاتی جدید و دارای ارزش واقعی در زندگی افراد در کنار محصولات فعلی کاملاً مشهود است البته محصولات فعلی هم باید با کیفیت بسیار بالاتر عرضه شوند.

 

۵٫ مدیران سیستم های همکاری در فروش باید به یک نکته توجه ویژه داشته باشند و آن اخلاق تجاری است. این عزیزان باید توجه داشته باشند راه اندازی سیستم یعنی تقبل مسئولیت تأمین محصولات و خدمات ارائه شده در سایت، ارسال به موقع، ارائه پشتیبانی برای این محصولات و خدمات، تسویه حساب منظم و روشن با بازاریابان و تأمین آموزشهای مورد نیاز برای بازاریابی محصولات سیستم.

مدیرانی که صرفاً با ۲ ۳ میلیون تومان دست به کار می شوند (و البته در تجربه ای که من با آن درگیر شدم، با ۱۰۰ هزار تومان هم این اتفاق نیفتاد!) باید بدانند که سایت و سیستم و محصولات چیزهای ابتدایی همکاری در فروش هستند و آنچه دوام کار آنها و بازاریابان را تضمین میکند، آموزش صحیح برای فروش است و البته هزینه کردن برای این آموزشها. آموزش چیزی نیست که قابل کپی کردن از بقیه چیزها باشد و دل به کپی پیست معروف خوش کنید!

 

۶٫ مدیران باید توجه داشته باشند، در بین انبوه سیستم های همکاری در فروش ، پشتیبانی، محصولات متنوع و با کیفیت، آپتایم بالای سرور سیستم، آموزش مناسب برای بازاریابان و ارسال مرتب و مسئولانه محصولات از مواردی هستند که بازاریابها را تشویق به همکاری با شما می کنند. اما چیزی که به جرأت میگم در صنعت همکاری در فروش ایران جایگاهی ندارد و در واقع ۹۹٪ افراد فعال در این صنعت آشنایی با آن ندارند، طرح های پاداش دهی به بازاریابان است که با کمال تأسف بعد از مطالعه این متن همه متخصص این قضیه خواهند شد!!!! (اینو دیدم که عرض میکنم)

همکاری در فروش , آموزش همکاری در فروش , بررسی بیزینس همکاری در فروش , همکاری در فروش اینترنتی , آموزش همکاری در فروش اینترنتی , بررسی بیزینس همکاری در فروش
همکاری در فروش , آموزش همکاری در فروش , بررسی بیزینس همکاری در فروش , همکاری در فروش اینترنتی , آموزش همکاری در فروش اینترنتی , بررسی بیزینس همکاری در فروش اینترنتی

اینکه برای پرداخت پورسانتهای بازاریابان از روشهای خاص استفاده کنید و در چهارچوبهای خاص پرداخت داشته باشید، با جوایز و هدایای خاص و کلاً هر نوع عملی که نوع پرداخت شما رو متمایز کنه و اون رو برای بازاریابها جذاب جلوه بده، میتونه در موفقیت بیشتر سیستم شما نقش داشته باشه… .

۷. حالا وقتشه به سراغ بازاریابها بریم:

 

  • سیستم همکاری در فروش شما هرچی که باشه از یک قاعده مستثنی نیست و اونم اینه که وقتی شما از اون پول در بیارید، اون میشه بهترین سیستم همکاری در فروش دنیا! پس وقتی دنبال بهترین سیستم میگردید، باید توجه کنید که شخص شما با چه سیستمی میتونه بهترین ارتباط رو برقرار کنه. این شمایید که بهترینها رو می سازید… .

 

  • بعد از انتخاب سیستم مناسب باید توجه داشته باشید بازاریابی اینترنتی فقط داشتن یک وبلاگ یا سایت و ارسال ایمیل انبوه نیست! برای بازاریابی اینترنتی باید اننتظاراتتون رو با مدیر سیستم خودتون در میان گذاشته و از او جواب بخواهید. از او آموزش بخواهید، پشتیبانی برای آموزش بخواهید، ازش بخواهید تا برای معرفی صحیح محصولات کمکتون کنه (البته این در مورد کپسول عشق و لیزر انگشتی و … نیست که درباره محصولات درست و حسابی است!) از مدیر سیستم بخواهید تا اطلاعات کامل درباره محصولات رو منتشر کنه تا شما در وب سایتها ، وبلاگها ، انجمن ها ، جمع های دوستان و … از اونها استفاده کنید.

 

  • بازاریاب اینترنتی عزیز ، همیشه به یاد داشته باشید که بازاریابی اینترنتی به معنی صرفاً اینترنتی بودن نیست، برای فروش محصولات سیستم همکاری در فروشتون میتونید حتی آگهی روزنامه بدید و تراکت پخش کنید. من شخصاً توی شهری مثل مشهد با توزیع تراکت های معمولی، تونستم بازی بفروشم!

 

  • قبل از شروع به کار با یک سیستم خاص، حتماً به نرخ پورسانت و مقدار آن توجه داشته باشید. اگر قرار باشه ۶۰٪ ۵۰۰۰ تومن رو پورسانت بگیرید برای محصولی که با قیمت بهتر و با شرایط بهتر توی بازار عرضه میشه، این دلیل بر خوبی محصول نمیشه. حتماً دقت داشته باشید که محصولات سیستم، اینقدر سوددهی داشته باشند که بعد از هزینه های تبلیغاتی، چیزی هم نصیب شما بشه!

 

خود من از افرادی هستم که فروش از طریق سیستم های affiliate marketing رو به فروشگاه شخصیم ترجیح میدم ولی به هیچ عنوان دوست ندارم روی انگشتر تشخیص احساس، ساعت CK، دستبند پاور بالانس، کپسول عشق و محصولاتی در این سطح ثانیه ای وقت بذارم… .

 

همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش فروش  سیستم همکاری در فروش بررسی بیزینس همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش ، همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش فروش  سیستم همکاری در فروش بررسی بیزینس همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش ، همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش فروش  سیستم همکاری در فروش بررسی بیزینس همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش ، همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش فروش  سیستم همکاری در فروش بررسی بیزینس همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش ، همکاری در فروش ، همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش سیستم همکاری در فروش آموزش فروش  سیستم همکاری در فروش بررسی بیزینس همکاری در فروش آموزش همکاری در فروش ، همکاری در فروش

۲ comments

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *