بازاریابی موتورهای جستجو: مفهوم پینگ – آموزش سئو – بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی از طریق موتورهای جستجو بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی اینترنتی با موتورهای جستجو بازاریابی بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی اینترنتی از طریق موتورهای جستجو بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو مفهوم پینگ بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی از طریق موتورهای جستجو بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی اینترنتی با موتورهای جستجو بازاریابی بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی اینترنتی از طریق موتورهای جستجو بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو مفهوم پینگ

 

بازاریابی موتورهای جستجو : مفهوم پینگ بازاریابی موتورهای جستجو بهینه سازی موتورهای جستجو

 

پینگ کردن موتورهای جستجو , بازاریابی موتورهای جستجو : مفهوم پینگ , بازاریابی موتورهای جستجو , بهینه سازی موتورهای جستجو
پینگ کردن موتورهای جستجو , بازاریابی موتورهای جستجو : مفهوم پینگ , بازاریابی موتورهای جستجو , بهینه سازی موتورهای جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو می تواند بهترین و با پتانسیل ترین بازدیدکنندگان را به سایت شما وارد کند. تمام بازدید کنندگانی که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت شما می شوند، کسانی هستند که دقیقاً چیزی را می خواهند که شما عرضه میکنید.

در این پست به توضیح مفهوم پینگ و نحوه پینگ کردن می پردازم که ارزش بسیار بالایی برای شما خواهد داشت.

در بین انبوه سایتها و وبلاگهای موجود، اینکه بتوانیم توسط موتورهای جستجو ایندکس شویم، چیزی نیست که دور از دسترس باشد و سخت انجام گیرد و امروز برای یک بلاگر و مدیر سایت، مدت زمانی که طول می کشد تا مطالب جدیدش ایندکس شود، اهمیت بسیار بیشتری خواهد داشت. برای اینکه مطلب شما به سرعت ایندکس شود یک راه ساده وجود دارد و آن اینکه موتور جستجو را از وجود این مطلب جدید مطلع سازید (پینگ کنید!) یعنی دقیقاً مانند زمانی که حضور خود در پادگان را به افسر مربوطه اعلام میکنید تا وظایف آن روزتان را روشن سازد!

حال فکر کنید که قرار است مثلاً به چند افسر حضور خود را اعلام کنید. با این حساب باید تک تک آنها را پیدا کرده و بگویید “من اومدم!”. اما اگر یک سیستم مرکزی وجود داشته باشد که مثلاً با یک کارت کشیدن، تمام افسرها از حضور شما باخبر شوند، با سرعت بسیار بالایی می توانید وظایف روز خود را دریابید.

دقیقاً درباره موتورهای جستجو هم به همین صورت است. اگر بخواهید مطلب جدید خود را دستی به تمام موتورهای جستجو معرفی کنید، زمان زیادی از شما خواهد گرفت همچنین شاید موتور جستجو به دلیل معرفی مکرر یک سایت، آن را بلاک کند. اما با استفاده از روش هایی می توان موتورهای جستجوی اصلی را با سرعت از انتشار مطلب جدید در سایت مطلع نمود. به کل این پروسه یعنی آگاه سازی موتور جستجو از تولید محتوای جدید در سایت یا بلاگ، پینگ کردن گفته می شود.

وردپرس در هسته خود قابلیت پینگ کردن موتورهای جستجو را دارد و این یکی از دلایلی است که مثلاً مطالب بلاگ گروه تحقیقاتی امین ظرف ۱۵ دقیقه ایندکس می شوند!

اما اگر شما از وردپرس استفاده نمیکنید، علاوه بر پلاگین های موجود برای CMS های مختلف، می توانید از دو سایت زیر نیز برای پینگ کردن موتورهای جستجو بهره بگیرید:

  1. http://pingomatic.com
  2. http://autopinger.com

کار کردن با این سایتها بسیار ساده است. البته به زودی مطلبی درباره این هم منتشر خواهم کرد.

 

بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی از طریق موتورهای جستجو بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی اینترنتی با موتورهای جستجو بازاریابی بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی اینترنتی از طریق موتورهای جستجو بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو مفهوم پینگ بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی از طریق موتورهای جستجو بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی اینترنتی با موتورهای جستجو بازاریابی بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی اینترنتی از طریق موتورهای جستجو بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو مفهوم پینگ بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی از طریق موتورهای جستجو بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی اینترنتی با موتورهای جستجو بازاریابی بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی اینترنتی از طریق موتورهای جستجو بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی موتورهای جستجو مفهوم پینگ